Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

bericht over aanbieding halfords

Ik wil graag weten waarom mijn bericht is verwijderd. De winterpakket van mequiar halfords is namelijk 10 euro goedkopernamelijk 29 euro ipv 39 bij carclean . Het was als tip bedoeld ik snap best dat je een sponser wil beschermen maar deze tip is in dit geval goedkoper en dat mogen medeforummers toch gewoon weten. Een band van de kwikfit mag je wel noemen bv ipv bij eef en huub. Groeten leon
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb de log bekeken, er is de afgelopen 2 weken geen topic van je, of een topic over iets van Halfords, verwijderd. Ik vermoed dus dat je het wellicht als concept bekeken of opgeslagen hebt ipv gepost.

Jammer dat je hier een verwijt aan hangt richting een mogelijke bescherming van OOP richting Carclean. Ons maakt het niet uit waar leden hun spullen halen. Persoonlijk ben ik een fan van de goede service van CC maar ik bestel ook weleens zaken elders.
 
Raar want ik heb (volgens mij) iets gepost vanmiddag in de categorie wasbox
Ik val niemand aan of af wilde alleen maar weten waarom...maar als mijn telefoon het niet doorgezonden heeft wat zou kunnen dan bij deze mijn excuses. Ik wil helemaal geen boze toon zetten hoor of een sponser in een kwaad licht zetten, maar iedereen laten weten van deze aantrekkelijke aanbieding . Morgen hopelijk lekker aan het poetsen mits mooi weer.fijn weekend iedereen

-- 01 maart 2014 23:10 --

Raar want ik heb (volgens mij) iets gepost vanmiddag in de categorie wasbox
Ik val niemand aan of af wilde alleen maar weten waarom...maar als mijn telefoon het niet doorgezonden heeft wat zou kunnen dan bij deze mijn excuses. Ik wil helemaal geen boze toon zetten hoor of een sponser in een kwaad licht zetten, maar iedereen laten weten van deze aantrekkelijke aanbieding . Morgen hopelijk lekker aan het poetsen mits mooi weer.fijn weekend iedereen

-- 01 maart 2014 23:11 --

Raar want ik heb (volgens mij) iets gepost vanmiddag in de categorie wasbox
Ik val niemand aan of af wilde alleen maar weten waarom...maar als mijn telefoon het niet doorgezonden heeft wat zou kunnen dan bij deze mijn excuses. Ik wil helemaal geen boze toon zetten hoor of een sponser in een kwaad licht zetten, maar iedereen laten weten van deze aantrekkelijke aanbieding . Morgen hopelijk lekker aan het poetsen mits mooi weer.fijn weekend iedereen<br /><br />-- 01 maart 2014 23:11 --<br /><br />Raar want ik heb (volgens mij) iets gepost vanmiddag in de categorie wasbox
Ik val niemand aan of af wilde alleen maar weten waarom...maar als mijn telefoon het niet doorgezonden heeft wat zou kunnen dan bij deze mijn excuses. Ik wil helemaal geen boze toon zetten hoor of een sponser in een kwaad licht zetten, maar iedereen laten weten van deze aantrekkelijke aanbieding . Morgen hopelijk lekker aan het poetsen mits mooi weer.fijn weekend iedereen
 

Andrew

600.000
Nou, blijkbaar heeft dan je telefoon een eigen willetje, je laatste bericht heeft ie maar liefst 4x (!!) doorgestuurd 7(8)7
 
Bovenaan