Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Berry en Jan-Wieger zijn echte TOPPERS..!

Hallo forum bezoekers,

Ben vandaag bij Berry geweest om een abs-eco op te halen, de mijne heeft het begeven! Toen ik aankwam, werd ik gelijk vriendelijk begroet.
We hebben ff wat gepraat over mijn auto, en de kleine probleempjes ervan.
Toen heeft hij mij precies uitgelegd hoe ik het beste mijn pomp in en uit moet bouwen, (wat me wel lastig lijkt om te doen).
Hij heeft toen mijn luchtmassa meter even naar gekeken, en die was goed. Ook heeft hij mijn egr kleppen gecontroleerd, die bleek ook goed te werken!
Een echt vakman die Berry! Hij had werkelijk op alle vragen een antwoord..!

Maar ik wou toch weten of de auto geen grote problemen heeft, dus heeft hij Jan-Wieger gebeld als hij tijd en zin had om de auto uit te lezen?
Jan-Wieger had wel tijd om ff de computer eraan te sluiten. En nog mooier, hij kwam wel even langs bij Berry..!
Wat een goede, vriendelijke en aardige mensen zijn hun! Ze hebben echt overal verstand van, en kunnen elk probleempje oplossen.
Hij heeft de hele auto uitgelezen voor mij, zonder dat ik erom vroeg.. zoals:
-alle sensoren
-alle meters enz.
-alle lampjes
-centrale vergrendeling
-de waardes van de auto
enz. enz.
Maar kon geen fout vinden, (alleen een te lage spanning op een waarschuwing lampje).. Maar dat is geen ramp voor mij.

Ben blij dat ik nu een pomp heb, en dat ik ff een dubbel check heb gehad in het systeem..!!
Dus mensen, voor onderdelen of goede informatie moet je echt bij Berry zijn!
-Hij is niet duur, heeft alle onderdelen wel liggen, is betrouwbaar, eerlijk en erg behulpzaam-

En als je wilt weten of er fouten zijn in je auto moet je echt Jan-Wieger ff om hulp vragen!
-Hij is heel vriendelijk en eerlijk, heeft overal een antwoord op en is zeker niet duur-

Als ik de keus heb om naar een vod te gaan of naar Berry en/of Jan-Wieger, dan hoef ik niet snel naar te denken..!
Zij hebben net zoveel verstand ervan als bij een vod (misschien nog wel meer).. En het scheelt je ontzettend veel in je portefeuille, (ook niet onbelangrijk)..!

Berry en Jan-Wieger ontzettend bedankt voor alles, en als ik weer iets met de auto heb kom ik zeker weer bij jullie langs.

Vriendelijk groet,
Bartjuh
 
Bovenaan