Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

bestuurderstoel met massagefunctie in Omega

Ik persoonlijk maar dat is ieder eigen natuurlijk vind het wel wat hebben al die knopjes die natuurlijk ook verlicht zijn ziet er heel natuurlijk uit, en je mag het toch ook zien dat het er op zit en je kunt er ook onder het rijden ten alle tijd bij om een andere functie in te stellen, en ik wilde verder niet aan de stoel gaan zagen of knippen, ik snap jullie opmerking, ik heb wel de afstandbediening bevstigd met klitteband aan de beugel zodat hij er altijd makkelijk af te halen is,misschien dat ik die beugel nog vervang voor een flexibelere zodat je hem meer kunt wegdraaien, maar weet nog niet waar ik zoiets moet zoeken, verder voor degene die het is opgevallen vond ik het persoonlijk ook mooier om de verstelknopjes van de stoel, die normaal in de kleur van het leder zijn juist nu zwarte te kiezen zodat ze wat meer opvallen, ditzelfde ook gedaan met de kunstof instaplijst die met het opellogo normaal ook beige heb ik ook zwarte voor gepakt, net even wat genuanceerder.
 
kijk woon ik er vlakbij weet ik ze niet te liggen en Maurice uit heerlen wel dank ik zal er wel eens gaan kkijken
 
Hey die Jacques!

lees het nu pas goed door... dikke mod man! Erg netjes gedaan ;)

Toch ben ik van mening dat je interieur beter in de mijne past :w
 

yoyo

The UK brothers
IN2thaDO zei:
Hey die Jacques!

lees het nu pas goed door... dikke mod man! Erg netjes gedaan ;)

Toch ben ik van mening dat je interieur beter in de mijne past :w

Ik ben in de gelukkige positie geweest om deze Mod uit te proberen :$ , en ik moet zeggen ....euh... wat kan ik zeggen
(zonder dat mijn berichtjes door de opperhoofden wordt weggegooid) maar ik heb er nu nog wel eens slapeloze nachten van. _/-\o_ _/-\o_

Nee het is een goeie en voor de juiste mensen ook een gezonde mod! :Y
 
Bovenaan