Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Bi-Xenon interesse poll (Powerbuy gesloten)

Interesse voor deelname 'Bi-Xenon-mod'

  • Ja, ik heb interesse. Leuke mod!

    Votes: 18 64,3%
  • Nee, dank je... ik zie zo al genoeg.

    Votes: 6 21,4%
  • Weet het nog niet. Ik slaap er nog een nachtje over.

    Votes: 4 14,3%

  • Total voters
    28
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bi-Xenon interesse poll

Wat jij wilt, André ;)
Stuur me even een PM met gewenste dag en tijdstip.<br /><br />-- 18 okt 2011 20:11 --<br /><br />Net een mailtje ontvangen van TRS.
Zij erkennen de fout en sturen de boel (kosteloos) na.
Wél een 'bummer' dat dit weer twee weken gaat duren.
Nu kan ik het meeste uitleveren (omdat ik, persoonlijk, extra spullen heb besteld), op één artikel na.
Degene die dit onderdeel betreft, heb ik al gemaild.
Tevens hebben jullie allemaal mijn excel-sheet ontvangen met de laatste berekeningen en nog te betalen (rest-)bedrag.
Mocht iemand nog vragen over deze berekening(en) hebben: stuur mij even een PM of een antwoord in de mail :)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Bi-Xenon interesse poll

Voor wie nog meer Wall-of-light wil is dit misschien nog een mogelijkheid?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FiszsJ6RjE4[/youtube]
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Dan kun zeggen ik heb licht op mijn auto _O-

ps achter hangt zeker een agregaat _O-voor al dat licht :D
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

is 7 x 100 watt xenon

hier hebben we ook de zogenaamde rally lampen. H4 lampen van 100watt maar die zijn hier niet streetlegal zoals ze dat zeggen teven kunnen de meeste reflectoren hier niet tegen en zullen daardoo smelten. In nederland mag je tot maximaal 55 of 60 watt gaan.
 

Colinh

Donateur 2023
Re: Bi-Xenon interesse poll

MetalRush zei:
Het is een enorme bak licht maar ik vraag mij serieus af of dit wel legaal is...


Een vrachtwagen mag bij APK maar 2 verstralers hebben (die zitten al in de koplamp, net als bij ieder voertuig), ik neem aan dat dit bij personenauto gelijk is.


Maar goed zoveel mag niet 8)7



Gr Colin
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Bi-Xenon interesse poll

MetalRush zei:
Het is een enorme bak licht maar ik vraag mij serieus af of dit wel legaal is...

Je bent natuurlijk ook niet verplicht deze op de openbare weg altijd op te zetten _O-
In het veld op een 4x4 lijkt me dit wel handig, en keuring is daar niet echt van toepassing :p

Zo is bijvoorbeeld de undercar-neon ook niet "legaal"; maar bij gebruik op privé terrein kan men daar niets van zeggen...
 

yoyo

The UK brothers
Is er al iets bekend over de how to voor de bi-xenon?

(Of heeft iemand deze mod al klaar, voordat ik mijn reflectoren aan gort zaag :h )
 

yoyo

The UK brothers
heb je dan even een dozijn reflectoren voor me? :X

Maar ik denk dat ik er zachtjes aan ga beginnen.(deze week even niet, te druk)
 
Ich wollte mal fragen ob zwischenzeitlich einer die Linsen schon eingebaut hat und mal ein paar Bilder machen kann wie sie leuchten? :)
 
Hallo Tobias,
ich bin dabei kurze Filme zu machen.
Auch das 'polieren' von die 'Gläser' wird dabei mitgenommen.
Ich werde mal versuchen etwas online zu setzen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan