Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Blitz 2.5 tds wil niet lopen

Op de snelweg is ie helemaal wijs. Heerlijk die turbofluit. Alleen ben maar 85 kmh gaan rijden, omdat mn toerenteller niet reageert. Ik moet n dieselteller hebben. En ik zat toen al aardig in toeren bij 85kmh. Komt door die vervloekte achteras overbrenging. Gaan we ook nog es wat aan doen. Met de 3.0e aut reed ik toch 120kmh bij 2800 rpm. Dat was wel leuk. 4e trap was n 0,83. Nu zit ik in zn 5 van de schakel op 0,65. Op weg naar limburg waar we nu zitten, befon ie ineens te haperen. Maar in n continue ritme. Denk door de regenbui. Was n flinke, dus zal aardig natte lucht hebben opgezogen. Auto stil gezet. Uit gezet. Weer gestart. Daarna niks meer aan t handje. Blitzie loopt ook erg zuinig nu. Voorheen was de rit toch al gauw 20 liter benzine. Volgens mij doet ie t nu op ong 12 liter. Nie verkeerd....
 
Eerst volgende meet wordt sevenum. Nu op vakantie in broekhuizenvorst. Daarna gelijk door naar sevenum. Is hier vlakbij
 
Ziet daar loopt het al fout... op de ferry naar Engeland ook Amstel te verkrijgen maar dan Light... Wie het bedenkt ik weet het niet maar euhmmm:r
 
Dank je. Ja was ook zeker leuk jou gezien te hebben. En zeg je maat dat hij bedankt is voor te melden dat mijn linkervoorwiel raar deed...

Ik was de straat van de meeting nog niet uit of ik merkte iets enorm raar...

Aan de kant gaan staan en de krik kunnen uithalen... zat mijn linkerachterwiel gewoon los... bouten los gekomen... waarschijnlijk gisteren iets te haastig te werk gegaan om de meeting nog te halen...

Maar wie weet zien we elkaar eind volgende maand weer.
 

ommie b2

Heer van Stand
uhh, t is laat, maar je linkervoorwiel deed raar en je linkerachterwiel zat los?.... gelukkig geen grote rampen gebeurd, dat dan weer wel...

Toedels Yvonne
 
Bovenaan