Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Brezan

Nu was ik vanmiddag bij de Brezan in Zutphen looplamp gekocht.
Gezegd ben lid van oop met het lidnummer 1012011,de verkoper vroeg om een pasje van het oop ik zei die hebben wij niet.
Om van mij af te komen zei de verkoper op dit product zit geen korting een looplamp van carpoint.

Heeft de verkoper gelijk of ...... Zien ze mij niet weer _/-\o_ :(

Gr. Wilfred :w

Ps ik heb niet moeilijk gedaan hoor heb betaald en ben gegaan
 
Heb ik ook al een paar keer meegemaakt, op het ene product wel korting, op het andere niet. Hangt van het merk af.
Ik begreep ook dat sommige vestigingen van Brezan van franchisenemers zijn. Dat zijn dus ´zelfstandigen´ en die voelen zich niet altijd gebonden aan het OOP-lidnummer. In Alphen a/d Rijn maakte ik mee dat ik geen korting kreeg vanwege OOP, maar uiteindelijk toch wel uit coulance, maar eigenlijk normaal dus niet. 8)7
 

tonboy

Verbannen
Martijn zei:
Heb ik ook al een paar keer meegemaakt, op het ene product wel korting, op het andere niet. Hangt van het merk af.
Ik begreep ook dat sommige vestigingen van Brezan van franchisenemers zijn. Dat zijn dus ´zelfstandigen´ en die voelen zich niet altijd gebonden aan het OOP-lidnummer. In Alphen a/d Rijn maakte ik mee dat ik geen korting kreeg vanwege OOP, maar uiteindelijk toch wel uit coulance, maar eigenlijk normaal dus niet. 8)7

Ik krijg in Hoofddorp altijd korting maar dat komt ook omdat ik ze al langer ken. Heb zelf in de jaren 80 nog even op drukke tijden gewerkt in een vestiging in Amsterdam.
Overigens, dat franchise gedoe gaat er helemaal af. Berry Jansen (Bergam) heeft al zijn zaken verkocht (hij had er 7) en volgens mij zijn broer ook, die had er 6. En zo worden alle franchisehouders gedwongen hun zaken te verkopen aan de Holding. De vestigingen van Kanta Automaterialen/Brezan ( Hoogvliet, Spijkenisse, Brielle, Hellevoetsluis en Dirksland) zijn ook verleden jaar overgenomen door Brezan.
Ik persoonlijk denk echter dat Brezan niet echt meegaat met zijn tijd. Het is bijvoorbeeld helemaal niet mogelijk online te bestellen.
Als ik kijk naar onze oosterburen of net over het water in Engeland, dan gaat het daar heel anders toe. Een goed voorbeeld is Halfords in Engeland. Was daar laatst en die mensen hebben juist hun assortiment weer uitgebreid met auto-onderdelen voor de vakgarages. Bestellen gaat via internet (met aparte toegangcodes voor professionele garages) en als voor 12 u besteld wordt, ligt het na 16 u klaar. Die zaken zijn daar tevens open tot 21 u (vanaf 7u). ATP en KfzTeile24.de doen bijna hetzelfde in Duitsland. Alle drie die organistaties timmeren hard ana de weg, waarbij de prijzen vaak 50% of meer goedkoper zijn dan in Nederland. Weet dat Berry zo''n beetje alles besteld bij ATP en het vlot in huis heeft. Ik heb dezelfde ervaring met hun en met kfzteile24. Voor rond de 12 euro wordt het binnen 2 dagen per DHL thuis bezorgd.
 
Bovenaan