Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Broer en zus

motor1.jpg
motor2.jpg

motor3.jpg

motor4.jpg

motor5.jpg

motor6.jpg

motor11.jpg

motor14.jpg

motor8.jpg

motor9.jpg
 
Vandaag weer wat verder gesleuteld aan het blok, distributie erom laten leggen (met dank aan Wim Oudshoorn), en de rest van de meuk er ook weer opgeschroefd met verse nieuwe pakkingen. Binnenkort nog de laatste puntjes op de i zetten en dan kan hopenlijk begin mei het blok erin, ruim voor de meeting dus.
 
Doe mijn best, moet allemaal in mijn spaarzame vrije tijd gebeuren. Heb soms wel eens even van "NU EVEN NIET"
 
Dat ken ik best. Ik heb ook zelden vrije tijd. Ik heb nu een volledige week vrij en heb nog niet in mijn zetel kunnen zitten:'(
 
Ik zit er net weer een uurtje in, straks naar bedje en dan om 3 uur weer een wekker de kop inrammen. Moet om half 6 weer in Antwerpen zijn ander kan mijn collega niet weg (iets met chronisch ruimte gebrek op de zaak)
 

ommie b2

Heer van Stand
Bijna klaar en als alles dan een beetje naar je zin gaat heb je wel een mooie prestatie geleverd waar je trots op kunt zijn.

Toedels Yvonne
 
De koppen waren inmiddels ook gereviseerd
360.jpg


glimmen weer mooi
360.jpg


En er weer op
360.jpg


ff test qua formaat, maar de onderkant dus :)
720.jpg


Riem er weer op
720.jpg
 
Vandaag de laatste dingetjes aan het blok gedaan en na wat puzzelen zijn we erachter gekomen dat de kabelboom verkeerd om zat (geen enkele stekker die paste) is hij af. Blok netjes op een pallet gezet en in het archief op zolder. Nu een afspraak maken bij Berry en dan kan hij erin gelepeld worden.
 
Bovenaan