Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Broer en zus

Even weer een plaatje bij het praatje :) Hier ook weer dank aan iedereen die geholpen heeft! Met speciale dank aan Mitchel die de ruimte beschikbaar heeft gesteld en ook de computer met info om alles weer keurig op zijn plek te krijgen. En Wim voor de distributieriem!

Met meerdere mensen is er hard aan gewerkt!
720.jpg


Helaas heb ik van het gevecht met de kabelboom geen foto's maar hij is af en klaar voor transport! ;)
720.jpg


Hoop kabels, slangen en draadjes :Y
720.jpg


Ben benieuwd!! Zal spannend worden als tzt de sleutel omgedraaid zal worden, ik zal wel foto's maken en supporten *O**O**O*
 
De planning was in Mei nog voor de meeting, alleen nog even afwachten wat de planning op de inprop locatie is ivm een verbouwing aldaar
 

ommie b2

Heer van Stand
Wat wordt het toch mooi op de weg met al die opels...... heel fraai plaatje zo Pieter en Laura

Toedels Yvonne
 
Morgen is het zover, de grote motorwissel. Hopenlijk rijdt ie morgenavond weer, heb er voor de zekerheid het hele weekend voor uitgetrokken.
 
Ja, ik zal foto's maken. Eerst maar even in gevecht om de meeting foto's erop te krijgen hierzo....
 

ommie b2

Heer van Stand
Spannend, ik zal duimen dat alles vlekkeloss verloopt en dat je snel weer on the road bent

Toedels Yvonne
 
Het is gelukt, snort als een katje. Zondagavond rond de klok van 11 uur waren we klaar nadat we ons een bult hadden gezocht waar die vreemde storing in de koplampsproeiers en ruitenwissers vandaan kwam.......................................1 lullig aardkabeltje vergeten|:(. Nu moet alleen de software nog overgeschreven worden van 2.5 naar 3.0, oftewel rij nu met een geknepen 3 liter rond. Ben ik milieubewust bezig met een 3 liter V6 eco_O-
 

ommie b2

Heer van Stand
Yeah.... fijn dat de operatrie geslaagd is en dat de patient niet overleden is.... veel plezier ermee

Toedels Yvonne
 
Na een paar dagen peinzen heb ik toch besloten de Omega te houden, zeker na wat ik er in geinvesteerd heb met de motorwissel en alles. Dus vandaag weer nieuwe onderdelen besteld om de hele voortrein te vervangen.
 

ommie b2

Heer van Stand
Mooi Pieter, goed plan.... pas opgeven als tie van ellende uit elkaar kukelt.... en dat doet tie nog lang niet.... succes

toedels Yvonne
 
Bovenaan