Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Broer en zus

Nou, knoop is doorgehakt. Grote broer gaat eruit of wel zo te koop of ik ruil 'm in voor een wat jongere auto, ligt eraan wat er eerst aan zit te komen.
 

ommie b2

Heer van Stand
is en blijft het een hele mooie auto en weet je wel wat je er allemaal al aan gedaan hebt enzo..... en als je een andere koopt, moet je dat maar weer afwachten.... daarnaast worden omi's in deze staat redelijk zeldzaam.... nog meer redenen nodig om hem toch te laten blijven? :$:$:$

toedels Yvonne
 
En daarom, ik weet wat ik erin gestoken heb. Motor gereviseerd, rondom op nieuwe schokbrekers, laswerk om hem door de keuring te krijgen, rechtsachter laten repareren en spuiten en nog vele andere dingen...................................en ik kan er gewoon geen afscheid van nemen, de eerste auto waar ik dit bij heb.
 

ommie b2

Heer van Stand
Dàt is wat een omega doet...... die kruipt in je hart en onder je vel... you can check out anytime you like, but you can never leave.....

toedels Yvonne
 
is en blijft het een hele mooie auto en weet je wel wat je er allemaal al aan gedaan hebt enzo..... en als je een andere koopt, moet je dat maar weer afwachten.... daarnaast worden omi's in deze staat redelijk zeldzaam.... nog meer redenen nodig om hem toch te laten blijven? :$:$:$

toedels Yvonne
valt best mee hoor Yvonne, zijn er nog genoeg, lijkt hier wel of er weer meer komen vooral voor aanhanger en caravantrekker en voor de ruimte daar kan geen Mercedes bmw of audi tegenop
 

ommie b2

Heer van Stand
ohhh Jacques, er zijn nog wel omi's, maar die zijn niet zo liefdevol verzorgd als die van ons....

Toedels Yvonne
 
Nou ik heb er de afgelopen 2 weken een aantal gezien die niet op het forum actief zijn maar er verdomd goed uitzien . Ook door liefhebbers onderhouden uiteraard.
 
Bovenaan