Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Cadillac Catera grill

graag jullie expertische expertise :-)

Past deze grill zonder ombouw op een omega ?
 

Bijlagen

  • catera grill.jpg
    catera grill.jpg
    38,4 KB · Weergaven: 74
Maar vergeet dan niet de chrome strip die hierbij op de motorkap hoort.
Anders is het net de slagroom zónder kersje ;)
 
Nog een vraagje , ik heb zo een op-com usb apparaat gekocht met kl...software (denk ik )

ik kan wel de motorgegevens uitlezen (ook al rijdend) maar deze software wilt niets lezen van mijn boordcomputer (staat momenteel in het frans
en had toch graag nederlands, daarom dat ik dit ding kocht)

Ook de centrale vergrendeling wilt hij niet lezen , ik had gehoord (via , via , via) dat je met dit ding een anti car-jack functie kon activeren , zodat de deuren automatisch sloten vanaf 20km/u .

Heb 125 euri voor het ding betaald en kan er alles mee.....behalve wat ik wou doen ahahahahahaahha

Heeft iemand hier andere (betere) software die ook via mijn usb diagnose brolleding werkt ???
 
Belgje zei:
Nog een vraagje , ik heb zo een op-com usb apparaat gekocht met kl...software (denk ik )

ik kan wel de motorgegevens uitlezen (ook al rijdend) maar deze software wilt niets lezen van mijn boordcomputer (staat momenteel in het frans
en had toch graag nederlands, daarom dat ik dit ding kocht)

Ook de centrale vergrendeling wilt hij niet lezen , ik had gehoord (via , via , via) dat je met dit ding een anti car-jack functie kon activeren , zodat de deuren automatisch sloten vanaf 20km/u .

Heb 125 euri voor het ding betaald en kan er alles mee.....behalve wat ik wou doen ahahahahahaahha

Heeft iemand hier andere (betere) software die ook via mijn usb diagnose brolleding werkt ???

kijk uit met zoiets want voor je het weet verkloot je je ecu (net als bij mij ....)

gr ron
 
Ik heb wel wat gevonden, Peter.
Maar ik weet niet of het te vertrouwen is.
Ik lees veel gedonder met die dingen. Schijnen nogal wat imitatie's van rond te zwerven.
Niet dat ik bedoel dat die van jou wellicht ook een imitatie is... maar, zoals Ron (dopke) ook al zegt; wees er verdomd voorzichtig mee.

Ik stuur je wel even een PB voor die software. Dan moet je zelf maar bepalen of je er verder mee wilt gaan.
 
Bovenaan