Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Cadillac Catera Grill

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallee ik heb een volgens mij zeer aparte vraag.

De Cadillac Catera is in principe een nagenoeg exacte kopie van een omega B1
Nou leek het mij wel appart om een cadillac grill in m'n omega te zetten aangezien dat je ze hier in prinsipe niet ziet ben er in nederland ooit 1 tegengekomen en ik weet dat er in duitsland iemand rijd met een Cadillac koffer klep op z'n omega
Maar de vraag is dus weet er iemand of dat zo'n grill zo past??
Leuke bijkomstigheid is ook zo'n grill koop je als je goed zoekt voor omgerekend €30,-

M.V.G. Arno
 

yoyo

The UK brothers
Ja dat past maar ik zag ook iets over de bovenkant van de grill want dat schijnt ook iets aparts te zijn.

Het staat hier touwens ook ergens op het forum als ik het mij goed herinner. :S

Ook zou je eens hier eens kunnen kijken. :Y
<a class="postlink" href="http://motors.shop.ebay.com/Car-Truck-Parts-/6030/i.html?_rkw=Cadillac+Catera&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_m2home=1&_dct=1&_trksid=m194&ssPageName=STRK:MEFSRCHX:SRCH" onclick="window.open(this.href);return false;">http://motors.shop.ebay.com/Car-Truck-P ... SRCHX:SRCH</a>

gr,
Aart :w
 

yoyo

The UK brothers
Kijk dat had ik ergens gelezen, maar wist niet meer waar.

Dikke pluim Martijn d:)b d:)b
 
Je hebt ze ook voor de B2,er rijdt in Belgie(Astralogie) zo'n B2 rond.

Let ook eens op de bumper d:)b :

6pw608.jpg


Maarre,staat volgens mij in de verkeerde rubriek dit topic.

gr

Danny
 
Danny zei:
Je hebt ze ook voor de B2,er rijdt in Belgie(Astralogie) zo'n B2 rond.

Let ook eens op de bumper d:)b :

6pw608.jpg


Maarre,staat volgens mij in de verkeerde rubriek dit topic.

gr

Danny

Ja sorry ik zat eigenlijk ook al te twijfelen waar ik hem weg moest zetten maar ik vond het eigenlijk ook niets voor de werkplaats
 

Vega

Medewerker
Administrator
Danny zei:
Geeft voor de rest ook niets,ze zullen 'm vrijblijvend op de goede plek neerzetten.

gr

Danny

Er moet onder de werkplaats komt nog een afdeling exterieur.
Nog even wachten totdat Ruud weer achter een computer zit
 

yoyo

The UK brothers
Zonde om hier een nummerplaat op te schroeven, alhoewel de mijn nummerplaat zou hierop niet misstaan! O-)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
De bumper van Astralogie is een gewone euro-B2 bumper, maar wel met dichtgewerkt nummerplaat-stuk.

Heel mooi, heb het zelf al mogen bewonderen!
 
Oke jongens hartelijk dank voor de reply's _/-\o_ maar ik ben er achter dat ongeveer exact de zelfde vraag ook al eens door "belgje" is gesteld |:( dus van mij mag dit topic dicht.

M.V.G. Arno :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan