Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Carclean.nl in Bergschenhoek

Carclean.nl; de webshop die al vaker hier op het forum voorbij kwam. Als je wat meer werk wilt maken van het poetsen van de Omega dan vind ik dit een echte aanrader.

Dat poetsen heet dan car-detailen (maar dit ter zijde). Ze bestaan nog niet zo heel lang maar zijn in korte tijd uitgegroeid tot de grootste leverancier van middelen voor car-detailing. Dat komt volgens mij met name door hun erg goede webshop, hun forum waarop erg veel ervaringen worden uitgewisseld, de snelle levering, de scherpe prijs, de goede service, de telkens nieuwe producten, de deskundige advisering en last but not least de zeer klantvriendelijke benadering. Ik denk dat Sjors, Jacco en Ruud dit ook kunnen beamen.

Af en toe worden door Carclean.nl ook workshops georganiseerd waarbij je op duidelijke wijze nog beter vertrouwd wordt gemaakt met – in dit geval – het werken met een dual action polisher. De wijze waarop dit op 18 oktober vorig jaar gebeurde gaf zelfs Ruud – die had gezworen nooit een DAP te kopen – over de brug kwam _O- .

De zaken gaan zo goed dat ze gaan uitbreiden, of beter gezegd; er komt nieuwbouw. Hier is onder andere dan ook ruimte voor een echte shop. Tot nu toe was het welliswaar mogelijk om je spullen zelf op te halen maar de zaak was er niet echt op ingericht. In de loop van dit jaar gaat ook dat veranderen. Omdat ik redelijk dicht in de buurt van Bergschenhoek woon heb ik vaak mijn spullen zelf opgehaald. Dit had dan als voordeel dat ik er meteen een deskundig advies of zelfs een demonstratie bij kreeg.

Er zijn in Nederland talrijke andere (en ook best goede) leveranciers. Mijn voorkeur gaat echter om de genoemde redenen uit naar Carclean.nl.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Zeker een vermelding waard hier.

Carclean heeft het begrip 'klantgerichtheid' volledig begrepen. Persoonlijk koop ik graag en vaak dingen online, lekker makkelijk en veel keus. Daarbij zit ik eigenlijk altijd te vergelijken op basis van prijs / kwaliteit. Carclean heeft het voor elkaar gekregen dat ik niet eens op de gedachte kom om eventueel eens te googlen of het elders minder kost.

Ze denken graag met je mee, zijn nooit te beroerd om bij te staan met advies, hebben een erg breed assortiment en zijn zelf ook bezig producten te ontwikkelen. Dat laatste past ook echt bij Carclean, het zijn zeker geen dozenschuivers. Veel kennis in huis, allemaal vriendelijke medewerkers, supersnelle leveringen.. alle ingrediënten voor een succes.
 
Opgericht door dezelfde man die ook achter Informatique zit. Dhr. Tim Struijs.
Ja die hebben wel ervaring met verkoop via internet en de daarbij behorende services.
 
Tim is een leuke vent (de anderen niet uitgevlakt, of zo hoor...)
Zoals Walter al zei: ze zijn erg klantgericht.
Tijdens de demo, waar Walter, Jacco, Sjors en ik zijn geweest, ging ik toch overstag en wilde een DAP aanschaffen.
Echter, de DAP [acro=versie 2]V2[/acro] heeft een hardere zwarte kunststof kap op 'de kop'. Dit vind ik minder prettig, omdat je hem daar voor 75% vast houdt.
Ik wilde dus de kop van een 'V1'.
Toeval wilde dat ze nog één 'V1' hadden liggen. Tim bedacht zich niks en begon direct te schroeven.
10 minuutjes later, zie daar: De DAP V2.1ß was geboren (uniek ter wereld :P).
Ik bedoel maar: ze schroeven gewoon nieuwe apparaten open om een klant tevreden te stellen.
Tevens zijn ze altijd razendsnel met leveren van bestellingen en doen er altijd een aardigheidje bij. Waar kom je dát nu nog tegen? Juist: bij CarClean :>
 
Hangt af van hetgeen er op voorraad is.
Vaak hebben ze een héle hoop op voorraad... maar soms wil het wel eens op zijn. Dan kunnen ze een deel van de bestelling alvast opsturen of je wacht tot alles binnen is.
Als alles in huis is, hebben ze vaak aan 2 dagen genoeg (soms zelfs volgende dag in huis, afhankelijk van tijdstip bestellen).

Overigens kan deze vraag beter hier neer gezet worden: http://forum.opelomegaportal.nl/viewforum.php?f=75 :k
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik bestel meestal 's avonds, waardoor het meteen de volgende (werk)dag verstuurd wordt en het een dag later wordt afgeleverd. Ik heb nooit langer op een bestelling moeten wachten. Ze hebben veel eigen voorraad, dat scheelt ook een hoop.
 
warhamstr zei:
Kan dat beamen, eergisteren avond laat besteld volgende dag verstuurd dag daarna binnen. Top dus!

Same here.

Gisteravond laat(Na 22.00) wat spul besteld, vandaag de mail gekregen dat het verstuurd was, dus waarschijnlijk morgen binnen.


Super! :Y
 
Carclean.nl zei:
Dit is een leuk topic zeg!

Bedankt voor alle complimenten :D

Tim




Het is zoals het is Tim ! ik heb onlangs ook 2x kort weer wat achterelkaar besteld bij jullie, zo snel dat het er was, en gewoon kei netjes ingepakt ! écht super werkelijk waar _/-\o_



Groeten,
Sjors
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Maandag was ik weer eens bij Carclean, deze keer bij hun mooie nieuwe pand. Mooi voor elkaar daar. Goed bereikbaar, ruime parkeerplaats en een leuke showroom.


Dennis was zo aardig mij nog even een demo te geven hoe de ProVision Rainclear op te brengen. d:)b


IMG_6652modded.jpg


IMG_6656modded.jpg
 
Ook ik bestel al enige tijd alles bij Carclean. Snelle levering en goede prijzen.
Normaal zit er altijd een presentje bij in de vorm van een gratis product waar hun je graag kennis mee willen laten maken. Zo ben ik al meerdere keren positief verrast. Jammer dat ze dit niet meer doen wanneer je de "clubkorting"gebruikt. Zelfs niet bij grote bestellingen.
Slechts een klein punt en eigenlijk kan ik niet over zeuren over iets wat je niet gratis krijgt ;) Het blijft dus bij de vermelding en ik zal blijven bestellen daar. Misschien dat ik de korting de volgende keer niet gebruik. Verrast worden is leuk 8)

Mark
 
Ha, is dat zo. Wist ik niet. Tsja het moet wel ergens vandaan komen. Ikzelf zou toch de voorkeur geven aan de korting omdat je dan weet wat je "krijgt". Maar goed, daarmee is de verrassing er wel weer vanaf.

Groet,

Walter
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hangt er ook wel wat vanaf hoevaak je besteld. Ik heb er al een euro of 40 mee bespaard de laatste tijd, daarvoor koop ik dan liever iets waar ik écht wat aan heb. Al heb ik ook wel af en toe met de gedachte gespeeld een keer geen kortingscode te gebruiken. :P
 
Bovenaan