Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Carclean

Was ik donderdag lekker met de arosa van me dochter bezig(zie DAP900)Met een gele pad en inizio en het ging best goed tot dat hij raar ging draaien.Even bekijken wat er aan de hand is,tot mij verbazing was de pad losgelaten van het klitteband :? .Hoe kan dat nou was mij vraag.Na 3 keer gebruiken kapot 8)7 .Ik was wel gelukkig bijna klaar met deze hit en kon toch verder met de oranje pad met mezzo.Dat ging wel allemaal goed,dus vrolijk verder(het is een verslaving DAPPEN _O- ).Toen nog een rondje met de zwarte pad met finale en nog een keer rond met natty,s blue.Ik alles schoon gemaakt en toch zat het me niet lekker van die gele pad,hoe kan dat nu?verkeerd gebruikt,verkeerd schoon gemaakt????Volgens mij had ik hem toch goed schoon gemaakt met water en een drupje dreft.Gister ging ik toch richting Den Haag dus gelijk even langs Carclean gereden om nieuwe pads tehalen en de gele pad telaten zien.Het was een raadsel zeiden ze.Ik verteld hoe ik ze schoon maak,dat was allemaal goed zeiden ze.Dus hij even overleggen achter en kwam terug met een nieuwe pad.Met de woorden deze krijg je van de zaak.Kijk dat noem ik nu SERVICE van CARCLEAN.Gelijk even mijn dashboard laten zien om daar ook gelijk spul voor mee tenemen en een reserve reeks pads.Dus ik kan de volgende keer lekker rustig DAPPEN.De meeste weten het hier al dat CARCLEAN een goede zaak is met ADVIES en SERVICE.
 
Problemen zijn er om opgelost te worden, dat is iets dat CC zéker doet ! hun advies en service is écht super !

Wat betreft het loslaten van het klittenband, dat heb ik ook wel eens gehad met een oranje pad, bleek toen uit een slechte serie te komen, wat een herkend probleem, ook netjes een verse gekregen :)


Groet,
Sjors
 
Bovenaan