Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

carpartsdiscount

Mijn katalysator is stuk.
Dus ik heb ecb katalysatoren gebeld . ik moest een 4 gastest doen en de uitslag aan carpartsdiscount doorgeven .
Zo gezegd zo gedaan .
Van de week hun ff gebeld : ze zitten op het oordeel te wachten van ECB uit Engeland .
Ik zit nu al een week op hun reactie te wachten . vandaag wederom gebelt met carpartsdiscount met de vraag waarom het zo lang duurt om 6 getallen te beoordelen ?
Ik heb niks gehoord van ecb meneer .Ik zeg bel hun dan eens op voor mij ?
Belt u zelf maar meneer WHAT THE F...! Goeie service daar pfff .
Ik gebeld met ECB in Den haag meneer ze beginnen in Engeland een uur later dus ik kan pas om 10 uur bellen .
Ik heb gezegt dat ik het uberhaupt heel erg vind dat dat ding kapot is gegaan ruim binnen de garantie termijnen en dat ik graag vandaag nog een katalysator wil hebben .
Ik ben benieuwd het is bijna 9 uur in Engeland .<br /><br />-- 18 jun 2012 15:21 --<br /><br />vanmiddag gehoord dat er een paatje scheurtje in het spruitstuk zou zitten ? ik heb het hitteschild eraf gehaald om te kijken . ik zie niks van lekkage sporen roet of iets.
hun conclusie uit de 4 gas test was dat er een lekkage zou zitten tussen lambasonde 1 en het spruitstuk . ik heb hier zo mijn twijfels over omdat ik niks zie daar en niks kan voelen en dus heb ik hun gevraagd welk getal van de uitlaat test zij daar de lekkage uit kan concluderen
. wordt vervolgt
 

Vega

Medewerker
Administrator
Ze moeten jouw wel hebben hè.
Hopelijk wordt het opgelost voor je.
 
nou nee , dat weer niet ondanks dat ik maar hooguit 20000km met de katalysator gedaan heb is de claim afgewezen , aan de hand van de 4 gas test uitslag zouden hun kunnen zien dat er een lekkage zit tussen cilinders en 1 e lambdasonde ...dus claim afgewezen echter ook geen oplossing geboden of een pleister op de wond aangeboden kortom ga aar ergens een nieuwe kopen . ralph gaat nog een keer kijken dmv een hele hete moter en dan een 4 gas test doen om te kijken of er een scheurtje in het uitlaatspruitstuk zit.
 
Ik ben ook erg benieuwd hoe zij aan een gastest kunnen zien dat jouw uitlaatspuitstuk ergens zou lekken...
Je had overigens niet zelf hoeven te bellen. Jij bent klant van Carpartsdiscount, ZIJ moeten jou service verlenen. Je hebt GEEN overeenkomst gesloten met ECB in Engeland en je hebt (ik meen) 2 jaar garantie volgens de Nederlandse wet (vraag dit anders even na bij mensen die er écht verstand van hebben ;)).
Maar jouw verhaal spreekt voor zich... een ieder moet hier zijn eigen conclusie maar uit trekken en jouw ervaring met Carpartsdiscount ter harte nemen (of niet)...
Succes met de afwikkeling in ieder geval.
 
wij hebben een rook machine op het werk die spoort de meeste van deze problemen op zie je rook is het lek werkt super
 
Bovenaan