Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Chatbox, vraag door 'aces'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Illuminat0r

KnuffelBelg
aces zei:
haha ja dat geloof ik ook:P

*ff offtopic hoor 8)7
maar zou iemand er iets in zien om hier op het OOP forum een eigen chat te hebben ?
zijn leuke chats genoeg voor op forums en of sites
ik gebruik zelf ook 2 op mijn eigen websites,en word redelijk vaak gebruikt
misschien is het al eens eerder gezegt hoor(niet gelezen d:)b )

ik gebruik een chatbox van <a class="postlink" href="http://xat.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://xat.com</a>
misschien iets voor hier :D

Persoonlijk zie ik meer in MSN, hoewel dat bij mij niet continue aanstaat...
 

yoyo

The UK brothers
Waar je wel voor moet uitkijken ( met zo'n chat gedeelte/msn ) is dat het forum dan "nog" minder gebruikt gaat worden.

Als er gechat wordt moet het alleen maar lulkoek zijn, zodra er problemen besproken worden kan dat
het best op het forum. :7
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Daar ben ik het volledig mee eens Aart. Zo'n chat functie kan inderdaad nadelig zijn voor de rest van de activiteiten. Ons doel achter dit portal is toch een goed platform neer te zetten qua informatie. Voor onzin en zgn. slowchat hebben we een offtopic deel ingericht.
 
Klopt, helemaal mee eens.

Ik vind trouwens dat het forum best wel redelijk wordt gebruikt. Door die hernia werk ik op dit moment maar een paar uur per dag en als ik dan verdeeld over de dag inlog is er altijd wel weer wat gepost. Zo ook nu weer; een bericht of 10 gerekend vanaf gisteravond laat (ook al zijn de meeste van Stijn :D ).

Groet,

Walter
 
ok dat is duidelijk _O-
was een klein ideetje
maar idd, het moet niet ten koste gaan van het forum
dat zou ik persoonlijk ook erg jammer vinden
bedankt voor jullie reacties _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
omegauser zei:
Klopt, helemaal mee eens.

Ik vind trouwens dat het forum best wel redelijk wordt gebruikt. Door die hernia werk ik op dit moment maar een paar uur per dag en als ik dan verdeeld over de dag inlog is er altijd wel weer wat gepost. Zo ook nu weer; een bericht of 10 gerekend vanaf gisteravond laat (ook al zijn de meeste van Stijn :D ).

Groet,

Walter

Tjah, wat doe je aan een Omega-zot *O*
 

yoyo

The UK brothers
Helemaal niets Stijn, :N

Ik betrap mij er ook op dat ik eerst naar het forum ga, dan vervolgens mijn andere dingen
op het net en als ik de deur uit ga moet ik toch nog even kijken of er wat nieuws is. :$

Dus Omega zottigheid heerst hier gewoon! *O* *O* *O*
(Is overigens niet levensbedreigend maar wel verslavend) :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan