Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Chromen strips poetsen

Joep

Verbannen
Hallo,

Ik heb op mijn Omega chromen strips. Iedereen met een B1 heeft die hoogstwaarschijnlijk, maar ik vroeg me af hoe je die het beste met een doekje kunt schoonmaken, want ze zijn verweerd. :| Mijn vraag is meer met wat voor spul. Is Autoglym goed spul?

Alvast bedankt! :)
 

Colinh

Donateur 2023
Die Meguiars is echt super!

'Vroeger' bij m'n oude baas toen ik nog vrachtwagenwasser was deden m'n wasmaatje en ik ook de dieseltanks en lichtmetalen velgen poetsen.
Deden we met Belgom of Commandant 4. Ging prima, maar toen kwam hij een keer op Carclean.nl en hij had zo'n potje besteld.. We waren met 6 velgen in 2 uur klaar, normaal zouden we er de hele zondag over doen |:( :P

Die raad ik je zeker aan, ik moet er zelf ook eentje kopen, de strips aan de voorkant zijn ook wat dof, zij en achterkant zijn wel helder :? :P



Gr Colin
 
Colinh zei:
Die Meguiars is echt super!

'Vroeger' bij m'n oude baas toen ik nog vrachtwagenwasser was deden m'n wasmaatje en ik ook de dieseltanks en lichtmetalen velgen poetsen.
Deden we met Belgom of Commandant 4. Ging prima, maar toen kwam hij een keer op Carclean.nl en hij had zo'n potje besteld.. We waren met 6 velgen in 2 uur klaar, normaal zouden we er de hele zondag over doen |:( :P

Die raad ik je zeker aan, ik moet er zelf ook eentje kopen, de strips aan de voorkant zijn ook wat dof, zij en achterkant zijn wel helder :? :P



Gr Colin


Je kunt ze wel een hele klap beter krijgen, maar zo mooi als zijlangs worden ze nooit, aan de voorzijde worden ze zeg maar gezandstraald :F
 
Bovenaan