Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

CID

Goedemorgen,

Op het 'hoofdscherm' van een CID kunnen blijkbaar meerdere dingen staan, zie hieronder. Actie radius / verbruik. Hoe is dat in te stellen?

nqxt1z.jpg


209kmqw.jpg
 
In de afdeling BC en dan de waarde selecteren die je wilt zien, hen hem zelf meestal op actueel verbruik staan.
 
Dat ligt eraan, laatste trip naar berry van België uit. Was ik 1.5 u aan het rijden en toen gaf hij ineens aan nog 1000km te rijden d:)b
 
En met een tech 2 kun je daar geloof ik nog allerlei extra's in programmeren. Zo kon ik bv bose laten vervangen door mijn naam. Of er irmscher zetten zelfs een bmw logo uploaden 8)7
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt
 
lowflyer zei:
En met een tech 2 kun je daar geloof ik nog allerlei extra's in programmeren. Zo kon ik bv bose laten vervangen door mijn naam. Of er irmscher zetten zelfs een bmw logo uploaden 8)7
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt
Serieus??? :o
 

Joep

Verbannen
lowflyer zei:
En met een tech 2 kun je daar geloof ik nog allerlei extra's in programmeren.. Of er irmscher zetten.. 8)7
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt

Dat zou wel de kers op de taart zijn, een Irmscher logo in m'n CID. :*)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Met een Tech 2 gaat dat in ieder geval niet.
Wel is mogelijk om te wisselen tussen Opel en Vauxhall logo en rhd of lhd.
En je kan het Bose logo aan of uit zetten.
 
Een maat van mij, werkende bij de lokale opel dealer kon een bmw logo uploaden met de tech 2. En waar bose staat links op de display kon hij tekst veranderen en zelf ingeven.
 
Bovenaan