Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

contactslot stuk

hallo heren en dames,
ik heb een waarschijnlijk hier bekend probleem en dat is dat mijn contactslot stuk is.
het begon met het niet meer kunnen draaien van mijn sleutel, maar nu blijkt dat het binnenwerk is afgebroken.
nu heb ik hier het een en ander gevonden met het verwijderen van het slot maar het is of niet duidelijk voor mij of ik heb een totaal ander slot erin zitten.
ik kan bijvoorbeeld niet dat gaatje vinden boven het slot om de houder te verwijderen. :?

wie o wie kan mij helpen, ik heb geen hoe dat slot eruit moet. 8)7
 

Berry

OOP Huisleverancier
Slot is er zo uit ...kappen demonteren ...sleutel om draaien tot de 1ste stand ...dan zie je een gaatje en daar past een 3mm boortje in,en dan springt het slot er vanzelf uit. ;)
 
daar zit het probleem van mij
slot is er voor de helft uit omdat het gebroken is en dat gaatje kan ik niet vinden
 
dmf9eg.jpg
16m6j4w.jpg


-- 18 sep 2014 13:51 --

332cojk.jpg
2jctxtd.jpg


heb je hier iets aan?<br /><br />-- 18 sep 2014 13:52 --<br /><br />
9pm652.jpg
 
Zo te zien zit het buitenste huis van het slot er nog in, dat zou je denk ik op de besproken manier er uit moeten kunnen halen?

Gr Rob vK
 
R

Ralph

Gast
deze is er met gemak uit te halen op de genoemde manier.
op de 2e foto naast de transponderkast zie ik het gaatje. hier een 3mm pen indrukken.
het stuurslot kun je via het gat waar het slot in heeft gezeten naar beneden drukken met een schroevendraaier en hij komt dan los.
 
Berry zei:
Slot is er zo uit ...kappen demonteren ...sleutel om draaien tot de 1ste stand ...dan zie je een gaatje en daar past een 3mm boortje in,en dan springt het slot er vanzelf uit. ;)


komt het gaatje dan tevoorschijn of gaat het slot er dan alleen uit?

het gaatje dat ik zie kom ik niet bij met een 3 mm boortje, wat doe ik fout?
 

Berry

OOP Huisleverancier
Heb je een verstelbaar stuur dan moet ie eraf ....pb je 06 effe dan app ik fototjes<br /><br />-- 18 sep 2014 16:40 --<br /><br />Heb je een verstelbaar stuur dan moet ie eraf ....pb je 06 effe dan app ik fototjes
 
Berry zei:
Heb je een verstelbaar stuur dan moet ie eraf ....pb je 06 effe dan app ik fototjes

-- 18 sep 2014 16:40 --

Heb je een verstelbaar stuur dan moet ie eraf ....pb je 06 effe dan app ik fototjes

pm gestuurd
 
Bovenaan