Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Cure time Wax

Illuminat0r

KnuffelBelg
Is het normaal dat de cure time voor de Megiuars deep crystal wax 'zo lang' is?
Heb dat gisteren ook ervaren.
Zit nu vandaag ook al weer aan een half uur, en de 'vingertest' geeft nog steeds een wax-streep... :?

Heeft dat te maken met het weer? temperatuur? vochtigheid?
 
Vochtigheid speelt een hele grote rol inderdaad ! zeker 's ochtends vroeg of 's avonds cured een wax slecht.. je merkt ook nu dat het 's avonds heel klam/ vochtig word.. hier heeft een wax erg veel last van..

Aan de temperatuur kan het niet liggen, overdag dan eh :)
 
B-Buster zei:
Ook de temperatuur kan wel degelijk van invloed zijn. ;)


Ja hehe natuurlijk.. maar het is nu hoog zomer Jacco, dat snap ik ook wel dat het in de Winter niet gaat ! tenminste ik neem aan dat het In België nu ook over de 20Gr is ?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb het ook niet over verschil zomer / winter kerel. Ik merkte bijv. dat die Tech 2.0 een stuk sneller opdroogt / cured als het 25 graden is ivm 18 graden.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Sjors-V6 zei:
B-Buster zei:
Ook de temperatuur kan wel degelijk van invloed zijn. ;)


Ja hehe natuurlijk.. maar het is nu hoog zomer Jacco, dat snap ik ook wel dat het in de Winter niet gaat ! tenminste ik neem aan dat het In België nu ook over de 20Gr is ?

JA hoor!, puffen :Y we hebben hier dacht ik gisteren 34 graden gehaald :N
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat stond vandaag ook op mijn display toen ik naar huis reed om 15.00u.... niet normaal.
 
Bovenaan