Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

CV

Aangezien ik toch nog wat moet posten voor dat ik de echt interessante items kan lezen op het forum, nog maar eens een vraag.

Als ik de cv met de handzender op slot doe, viel het mij op dat de deur aan de bestuurderskant open blijft.
Pas na een 2e keer drukken op de handzender gaat ook deze op slot.

Is dit de normale procedure, of kan je hier nog wat aan instellen/veranderen?

Wederom alvast bedankt.

Mvg William
 
nee dit is niet normaal ik denk dat het motortje het aan het begeven is, of hij vangt het signaal niet goed op naar deze deur
 
heb hetzelfe euvel maar bij mij doet de passagierkant zo.maar soms is dat ook goed. mijn vectra b had het ook.
 
Ok dus toch misschien het motortje.

Ik dacht dat het eventueel een functie had.
Omdat als je er 1e x op slot drukt een reactie krijgt (knipperlichten)
En bij een 2e x ook (knipperlichten) ..maar een 3e of 4e x drukken geeft geen reactie meer.

Dacht misschien is 2e x drukken , dat dan het alarm geactiveerd werd of zo..

Maar goed zal als ik de houten panelen op de deur ga vervangen het motortje eens wat liefde geven.

Bedankt iig voor de reacties.
 
De mijne doet het zelfde, de passagiersdeur gaat bij de tweede keer drukken (alarm inschakelen) pas dicht.
Soms gaat die wel de eerste keer dicht.

mooie Duitse degelijkheid , je hoort het zó vaak dat er storingen aan zijn en mijn vorige had er ook last van 8)7
 
Ik heb hier last van in de winter dat de bestuurders deur niet mee open of dicht gaat. In de zomer gaat deze deur wel mee open en dicht. Motortje al verwisseld gehad maar het probleem blijft het zelfde.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Aan allen wacht niet te lang met vervangen, want als die op safe-lock staat en de hij gaat niet meer open dan heb je een een serieus probleem.
De deur moet open om het paneel eraf te krijgen om daarna bij het motortje te kunnen.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Klopt Peter heb ik ook gehad,met die blauwe diesel,zelfs toen ik het deurpaneel eraf gesloopt had,kon ik hem nog niet van het slot krijgen ......daarna met de flex wel _O- .Ik had blauwe deuren genoeg liggen 8)
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
berry zei:
Klopt Peter heb ik ook gehad,met die blauwe diesel,zelfs toen ik het deurpaneel eraf gesloopt had,kon ik hem nog niet van het slot krijgen ......daarna met de flex wel _O- .Ik had blauwe deuren genoeg liggen 8)


KLASSE !!! _O- _O- _O-
 
Vorige week het motortje vervangen, die was met ze laatste loodjes bezig.
Op de sloop andere gehaald, kon ik gelijk zien hoe het zat ingebouwd.
Ong, 25min bezig geweest met inbouwen, was leuk klusje.

Nu werkt t weer zoals het moet d:)b
 

yoyo

The UK brothers
Mooi dat is ook weer geregeld william.
Ook de achterdeur is leuk te doen (als je weet hoe).
 
Ik zal het motortje aan de bestuurderskant dan ook moeten vervangen die moet echt met de hand..

Heb wel nog een ander probleempje ermee..
Als ik mn deur afsluit gaat heel vaak alles herhaaldelijk open en dicht en als ie klaar is staat weer alles open.
Iemand daar ook ervaringen mee ?
 
Lijkt ook met dat motortje te maken te hebben.
Had bij mij iets soortgelijks, mijn bestuurdersdeur wilde niet meer helemaal op slot.
Soms sprong die dan weer open waardoor de rest ook weer open ging.

Motortje vervangen en alles werkt weer zoals het hoort.
Er zijn overigens (rubber) strips die je boven je slot (niet waar je sleutel in gaat maar aan de smalle zijde van de deur) plaatst.
Deze voeren (regen)water af waardoor je motortjes langer meegaan.
 
Bovenaan