Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Dé enige, échte OOP Nieuwsbrief

ja goed gedaan hoor ziet er gelikt uit de OOP nieuwsbrief en misschien komt er ooit een OOP clubblad (of is die er al ? ) .

gr patrick
 
Weet je wat dat kost ?? :>

Ook het digitaal (aan-)maken van een clubblad kost best wel een bak(je) geld.
Misschien in de toekomst, als we genoeg donateurs hebben, of als ik de loterij win _O-
Voorlopig hou ik het even bij een nieuwsbrief.

Maar dank je voor je input :Y

:w Ruud
 
MetalRush zei:
Weet je wat dat kost ?? :>

Ook het digitaal (aan-)maken van een clubblad kost best wel een bak(je) geld.
Misschien in de toekomst, als we genoeg donateurs hebben, of als ik de loterij win _O-
Voorlopig hou ik het even bij een nieuwsbrief.

Maar dank je voor je input :Y

:w Ruud

Hey Ruud
Net wat je zegt dat kost veel,ik heb in het bestuur gezeten van een amerikaanse auto club en hadden een clubblad ieder kwartaal en dat koste toen al veel geld(10 jaar geleden).En probeer het maar iedere keer vol tekrijgen.Ik vind de nieuwsbrief erg goed gelukt zo.Gr Henk
 
He Ruud,

Het is inmiddels Maart hoor. Waar blijft de club blad?????????????????

Kortom. Vind het een waanzing idee en kijk al uit naar de volgende editie. En die daarop en daarop.

Mocht ik je ergens mee kunnen helpen (grafisch achtergrond) hoor ik het graag.

Toppie

Groet,

Martijn
 
Ja, ik beken... ik was het... die jullie allemaal weer geOOPed heeft.

Mea culpa :P

Dé OpelOmegaPraat editie 2 is net van de digitale band gerold en in jullie elektronische bakje geploft...

Een aantal heeft (wederom) een niet-correct e-mailadres in hun profiel staan.
Deze leden heb ik dus géén OpelOmegaPraat kunnen bezorgen...
Wil je dus op de hoogte blijven en óók een OpelOmegaPraat ontvangen ? Werk dan je profiel even bij :Y

Veel leesplezier (as always) :)
:w Ruud
 
Hé, dat was een verrassing. De OOP-nieuwsbrief hebben we ook nog, ik was het helemaal vergeten. Ziet er zeer professioneel uit d:)b . Mijn complimenten.

Groet,

Walter
 
Bovenaan