Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Dé enige, échte OOP Nieuwsbrief

Ja lieve OOP'ers, ik heb jullie allen gemailed.
Het was tijd voor de volgende feature van ons aller OOP: een heuse nieuwsbrief.

Ik ben benieuwd naar jullie response, dus schrijf je reactie hieronder... ook als je het niet leuk vindt :Y)

:w Ruud

PS: degene die géén nieuwsbrief hebben ontvangen, hebben een verkeerd of oud e-mailadres in zijn/haar profiel staan. Het is dus absoluut geen moedwil indien je dé enige, échte OOP Nieuwsbrief niet hebt ontvangen.

PPS: uiteraard gaat mijn dank weer uit naar Huub, onze huis-designer, en mw. MetalRush, die weer menig uurtje hierin hebben gestopt _/-\o_
 
Wat een gaaf initiatief Ruud en hoop dat er ook een maart nummer gaat komen.
Ook dank aan je medewerkers Huub en Mw. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
 

yoyo

The UK brothers
Ziet er prachtig uit d:)b d:)b d:)b

Wordt dit een kwartaal editie of maandelijks?
(maandelijks zal een hele kluif worden hoor)
 
Leuk initiatief! d:)b

Mogelijk kunnen we ook iets van een omega van de maand kunnen doen om die er even uit te lichten en de eigenaar een verhaaltje te laten tikken met wat foto's etc? Tips en trucs voor de zomermaanden of zo.. ik denk maar mee :)
 
Jongens, echt hartstikke gaaf, dit maakt het af, en nu op naar de 300 leden, op 5 minuten van mijn huis staat ook een mooie Aubergine kleurige B2 2.2 16v uit 2001 met Irmscher pakket , compleet met de uitlaten links en rechts.
Ik zal deze week ff een foto schieten en hem op het forum plaatsen.

gr Hugo

Opel Omega B2 2.6. V6 Elegance automaat met 17 inch Executive velgen en ww voorruit bj Dec 2001
 
In 1 woordt is dit niet te om schrijven,maar dat het goed is ontvangen dat is zeker!

Aan de makers van de "brief" hulde en niks anders dan lof _/-\o_

Mvg René :f
 
Ik sluit me volledig aan bij de vorige OOP ers. De nieuwsbrief ziet er keurig netjes uit. Alle lof hiervoor. _/-\o_
Ik ben niet zo'n schrijver, ik ben meer de lezer. :Y Ik zal proberen om mijn input wat te vergroten.

Groeten, Jacco. :)
 
Ha Ruud,

Heel mooie layout; hulde. Wel een verrassing ook. Het wordt allemaal steeds beter en mooier d:)b .

Groet,

Walter
 
Dank jullie wel voor de complimenten.
Uiteraard had ik niet gekund zonder Huub en de Mrs. :>

En laat de ideeën vooral doorgaan.
Ik heb al wat leuke dingen voorbij zien komen :)

:w Ruud
 

Xedrah

Donateur 2024
Jullie boffen maar dat je Omega rijdt. Als je Vectra rijdt krijg je geen speciale Vectra nieuwsbrief. :(
 
Xedrah zei:
Jullie boffen maar dat je Omega rijdt. Als je Vectra rijdt krijg je geen speciale Vectra nieuwsbrief. :(

Misschien toch overstappen naar een...............................................Omega :?

Suc6 René
 
Bovenaan