Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

DAP kuurtje tarzanen

A

Anonymous

Gast
Zoals beloofd hier een klein fotoverslagje van het "DAP (K)uurtje van afgelopen zaterdag.

Om 09:00 uur bijna direct na aankomst zijn Jacco, Sjors en René de Omega gaan kleien, nadat ik eerder die ochtend de auto al had gewassen.

Een nog onbehandelde, pas gewassen, Omega voor aankomst.

2h7f9g0.jpg


Eenmaal in de werkplaats op de brug werd er klei in stelling gebracht, logo's werden vakkundig verwijderd en rondom werd de Omega voorzien van afplaktape.

2r3z32c.jpg


ifaoly.jpg



Wat er aan vuiligheid met kleien af kwam werd door de deskundige omschreven als: dat valt wel mee, dat hebben we erger gezien. :Y

j65z4l.jpg


Om een en ander goed schoon te krijgen werd ook het achterlogo van de kofferklep gepoetst.

wrjk8j.jpg


Voor het DAPPEN werd het volgende gebruikt:

3 paar handen, 3x DAP 500 en 1x DAP 900

2x rond met Mezzo - Monello op een oranje pad

Bij een paar diepere krassen werd Inizio - Monello op een gele pad ingezet

Vervolgens 1x rond met Mezzo - Monello op witte pad

De volgende laag bestaat inmiddels uit Black Hole van Poorboys, welke er voor zorgt dat donkerblauw er ook als zodanig uitziet.

De Black Hole werd afgetopt met EXP Sealant van Poorboys.

Waarna de gehele Omega in de watten werd gelegd met Collinite wax

xlj9na.jpg


2jy739.jpg


j9btyv.jpg


vpvrrn.jpg


Na dit alles ook weer een nieuw vers logo op z'n kont _/-\o_

35k09og.jpg


1627l6q.jpg


Inmiddels aanbeland na middernacht, staat zelfs de Omega na te genieten van deze "kuur".

4ig8b7.jpg


Op dit tijdstip foto's maken werd wat lastig 8) dus besloten om dat de volgende dag te gaan doen.
Hier wat foto's zomaar omdat het kan. De volgende dag:

2s6214k.jpg


35laid1.jpg


mceq7k.jpg


2rclocl.jpg


w7htn7.jpg



Ik wil Jacco en Sjors bedanken voor hun hulp, inzet en advies van afgelopen zaterdag. Hulde mannen. Ruud jij ook bedankt voor het mogelijk maken van dit alles. *O* *O* *O*

Gelijk maar reserveren voor volgend jaar :+
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Leuk verslag René.

Graag gedaan! Ik vond het een erg gezellige dag die ook nog heel productief was. Leuk om te zien dat je er zo blij mee bent.

Het was zonder enige twijfel al een hele mooie Omega, terwijl we bezig waren werd dat alleen maar beter. Een hele eervolle lak en kleur, super om daar mee bezig te zijn.

We zien je volgend jaar wel weer binnen rollen. :Y)
 

yoyo

The UK brothers
Dat ziet er wel heel erg mooi uit René, maar zo te horen was het wel een héééééééééél erg lange dag.

Maar het resultaat mag er wezen d:)b d:)b d:)b

@Jacco en Sjors: jullie hebben weer een Omega rijder heel erg blij gemaakt :Y d:)b
 
Grappig, ik had deze post nog niet gelezen. Ziet er top uit inderdaad! Ook op de meeting mogen aanschouwen.

Gr. Paul
 
Bovenaan