Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

DAP sessie onderbroken

Mannen vandaag wilde ik de omega even een DAP kuurtje geven,maar dat liep ander`s dan verwacht.Ik was met Mezzo bezig toen het vreselijk in m`n rug schoot.Ik had net het dak in de Mezzo staan toen het gebeurde,heb met veel pijn en moeite nog uit gepoetst.Nu is mijn vraag eigenlijk, is het erg dat ik de verdere stappen niet heb afgemaakt?
Gr Henk.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Daar hoef je je geen zorgen om te maken Henk. Met de Mezzo heb je de lak weer zodanig glad dat het water er ook zo afloopt als met een wax. Ik rij ook weleens een week of wat zo als ik tussendoor wat stukjes Dap.

Gewoon tzt rustig mee verder gaan.

Sterkte met de rug!
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Sterkte met de rug, daar kan ik van meespreken.

Je omega gaat je daarvoor niet in de steek laten...
Maar je moet dan ook niet zoals mij doen, en hem bijna een jaar niet wassen -O-
 
B-Buster zei:
Daar hoef je je geen zorgen om te maken Henk. Met de Mezzo heb je de lak weer zodanig glad dat het water er ook zo afloopt als met een wax. Ik rij ook weleens een week of wat zo als ik tussendoor wat stukjes Dap.

Gewoon tzt rustig mee verder gaan.

Sterkte met de rug!
Oke ik dacht zal niet goed zijn om zo teblijven rijden.Ja die rug heb ik vaker last van ,nu pillen en maandag naar de kraker.moet wel stukje beter zijn voor volgend weekend _O-
gr Henk<br /><br />-- 16 jun 2013 07:51 --<br /><br />
Illuminat0r zei:
Sterkte met de rug, daar kan ik van meespreken.

Je omega gaat je daarvoor niet in de steek laten...
Maar je moet dan ook niet zoals mij doen, en hem bijna een jaar niet wassen -O-
Rug kom wel weer goed,en de omega wassen doe ik regelmatig.
Gr Henk.
 
Bovenaan