Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

DAP

En wat houdt de steunplaat in??
Als daar de pad op bevestigt zit moet je die erbij kopen,want de steunplaat zit er niet bij.

gr

Danny
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Even voor de duidelijkheid, dit is de rotary versie. Die is bedoeld voor de "gevorderde" gebruikers. Deze roteert alleen, en vibreert niet ook nog eens over de lengte. Daardoor is het met deze veel meer oppassen dat je niet door de lak gaat en geen banen trekt.

De DAP 500 is overigens onlangs ook aardig in prijs verlaagd: DAP 500 V2

Ook interessant is het DAP pakket incl. pads en Monello polijstmiddelen: DAP500 V2 Raffini Starterspakket

Edit: steunplaat is de schijf waar je de pad op zet. Bij een rotary wilt men vaak een wat grotere plaat/pads gebruiken dan we op de DAP hebben, wellicht dat ze die keuzeoptie vrij laten. Zo kan iedereen de steunplaat erbij nemen die hem/haar bevalt.
 
Als je slim bent, Aart, dan doe je sam-sam met Danny (je UK-broeder :+) en kun je daar leuk DAPpen :Y
Zit je thuis niet te 'modderen'.

@ David: ik denk dat de aanbiedingen zelf niet nog eens 10% korting gaan krijgen. Dat zou ook een beetje teveel van het goede zijn.
Maar ik kan Tim wél vragen of ie voor ons een speciale kit wil samenstellen, met producten die wij prefereren :Y
Die starterskit is overigens ook al scherp geprijst. Maar ik denk dat we daar wél 10% op kunnen bedingen (is tenslotte géén aanbieding :P).
Ik zou daar nog wel een fles Inizio bij bestellen.
Dan heb je een mooie set... een zooitje uitpoetsdoeken en hand-pads erbij en je bent helemaal DAP-klaar :P
 
Dames,

ik moet eigenlijk al op bed liggen omdat ik er morgen weer vroeg uit moet... maar ik wilde jullie dit heugelijke nieuws niet onthouden:
CarClean heeft ons een kortingscode toegekend. *O*
Dit betekend dat we op een bestelling VAN MINIMAAL 25 euro, 10% korting op alles krijgen BEHALVE de AANBIEDINGEN (Da's ook wel logisch... want tijdens een aanbieding wordt er al korting gegeven).
Vooralsnog zet ik dit even níet zomaar vrij op het forum.
Dus eenieder die hier gebruik van wil maken, moet mij even een PM sturen. Dan krijg je van mij een unieke kortingscode, die je kunt invullen op de bestelpagina van CarClean. De korting wordt dan automagisch verrekend :Y d:)b

 
MetalRush zei:
Vooralsnog zet ik dit even níet zomaar vrij op het forum.
Dus eenieder die hier gebruik van wil maken, moet mij even een PM sturen.


Lijkt me ook vrij logisch. Immers kan anders gewoon "iedereen" daar bestellen met kortingscode, ook mensen die toevallig maar eens een keertje op dit forum komen o.i.d. En ik denk dat dat ook niet echt de bedoeling is. Lijkt me meer echt iets wat we echt puur voor OOP leden moeten behouden d:)b


Nog een klein maandje, dan staat mijn Executive ook in de oprit en ga ik ook maar eens wat professioneler poetsspul inslaan. Wáár ik dat ga doen, lijkt me nu vrij duidelijk :Y
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Nette regeling. Die 25 euro heb je zo uitgegeven daar, dus dat zal vast geen drempel zijn.
 
Bovenaan