Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

De ex van Andrew ook naar de eeuwige jachtvelden

ommie b2

Heer van Stand
nou, kweenie of tie bangeren leuk vind.... denkutnie eigenlijk..... tellerunit wel veiliggesteld? Of ben ik nou de enige sentimentele hier?

Toedels Yvonne
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ja Yvonne die heb ik er uit gehaald ....komt nu een ford v6 in ......is vast sneller dan een 2.2 en dan krijgt ie een mooi afscheid voordat ie word omgesmolten :*)
 

ommie b2

Heer van Stand
Ja Yvonne die heb ik er uit gehaald ....komt nu een ford v6 in ......is vast sneller dan een 2.2 en dan krijgt ie een mooi afscheid voordat ie word omgesmolten :*)

Oke, met een Frod opfrommelen heb ik minder moeite:*)....

Dacht ik ook eerst Jacques, maar k denk dattie dan bangerongeschikt is...... dan zit er een gat in het dak en da's nie veilig....

Toedels Yvonne
 

ommie b2

Heer van Stand
Oh ja, Yves, niet aan gedacht.... het gat kun je verstevigen natuurlijk, dan is het misschien wel zonde ja, van het dakkie....

Toedels Yvonne
 

Berry

OOP Huisleverancier
Graag gedaan Rob
En voor de liefhebbers de admiral is compleet omega 7(8)7de complete bodem met assen ,motor, bak, benzinetank ,schutbord,dashboard en interieur is van een mv6
 
Bovenaan