Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

demonteren hal gever

hallo allen,

heeft er iemand een tip hoe je de halgever bij een C30SE het beste kunt demonteren deze zit namelijk tussen 2 platen in en ik wil voorkomen dat ik straks de boel onherstelbaar beschadig misschien dat 1 van jullie dit al eerder heeft gedaan en misschien hier een handigheidje in heeft :)
 
@ Vega sorry dat ik me niet aan de forumregels had gehouden :$ ik heb mij gisteren aangemeld bij wie ben ik :) en zal de forum handleiding nog een keer goed doornemen ;)
 
Ik heb destijds de twee klinknageltjes waarmee de hallgever op de verdeler gemonteerd zit voorzichtig doorgeboord en vervolgens de nieuwe hallgever met industriële tweecomponentenlijm vastgeplakt (goed op oorspronkelijke positie letten). Het hele circus zit tot op de dag van vandaag nog vast.
 
In de archieven heb ik hiervan nog wel wat beeldmateriaal, ook de bestelnummers van een vervangende hallgever heb ik nog ergens (zit ook op een Volvo, 740 oid).
 
Bovenaan