Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

demonteren middenconsole

Gister de houten kapjes in de deuren aangepakt, en hoogglans zwart gemaakt.
Nu wilde ik dit ook doen met de panelen bij de handrem en pook.
Nu is de vraag hoe krijg je die eruit.

Ik heb de schroeven onder de deksel handsteun verwijderd en de 2 M6 boutjes daaronder ook.
Maar verder dan dat ben ik niet gekomen, de middenconsole leek nog ergens vast te zitten.
Heb toen de boel maar weer terug geplaatst.

Heeft iemand een "How to" ?
Alvast bedankt?
William
 
Fotootjes posten als je klaar bent! Ik zit er ook aan te denken om ze zwart te spuiten, maar zou graag eerst een voorbeeld zien :mrgreen:
 
Spuiten gaat op zich heel goed, ben al erg tevreden met het resultaat bij de deurpanelen.
Zal wat foto's posten als het klaar is.
 
Hier alvast wat foto's
deurpaneel passagierskant:
292pto9.jpg

Deurpaneel bestuurderskant:
350jdyd.jpg

Middenconsole gedeeltelijk:
ev2fwp.jpg


Vanavond waarschijnlijk de rest doen..
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ah, je hebt een automaat.

Hoesje automaat omhoog trekken en dan de zijstukjes van onderaf eruit duwen. Daarna kun je bij de schroefjes.
 
Is dit spuitwerk met een spuitbus of met een compressor spuit??

het ziet er netjes uit, zeker het middenconsole en de asbak.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik vind het wel wat hebben.

Is het ook echt diep zwart zoals pianolak, of wat doffer zoals het oogt op de laatste foto rond de ECC? Doe eens wat detailfoto's? :)
 
Een detail foto voor Jacco ;)
2co3khw.jpg


Maar ik zal morgen wel kijken of ik wat echte detail foto's erop kan zetten.
Links bij de ecc tussen de temp. instell en de fan keuze, daar zag ik volgens mij wel een dof plekje.
Maar als ik straks met die 2Din radio aan de slag ga, gaat deze toch weer opnieuw gespoten worden.
Dus voor nu vind ik het niet zo'n ramp

Ik ben wel happy met het zwarte eind resultaat, ik heb nu minder het gevoel dat ik in een taxi rij :)
 
Hmm, vind het toch niet zo vet als ik had gehoopt, maar vooralsnog wel erg nice! Ik ga d'r iig nog ff een nachtje over slapen :). Wel tof dat je me voor bent geweest, zo heb ik in ieder geval wat referentiemateriaal!
 
@Jacco dat Ebbenhout heb ik ook nog overwogen, is op zich ook mooi.
Vind persoonlijk dat strakke dan weer mooier.

@Jeffrey ja ieder z'n smaak, ik vind het wel wat hebben zo.. mocht je trouwens dat Ebbenhout wat vinden volgens mij heeft Berry nog een setje liggen, en Colin misschien ook nog wel
 
Ja ik ben ook meer van het strakke, al staat dat hout wel classy. Is het trouwens echt ebben of gewoon kunststof met een ebben textuur? (ik denk het laatste?)
 
Bovenaan