Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Der Omega Dokter Stopt.

R

Ralph

Gast
Beste forumleden,

Daar waar ik 10 jaar geleden ben begonnen met het opzetten van een klein garage bedrijfje R&R en is uitgegroeid tot een goed lopend garage bedrijf, komt nu een einde aan op dezelfde dag en tijd als we destijds begonnen met een concept en nog zonder KVK. Dat ik stop met de uitvoering van reparatie van voertuigen met name de door ons geliefde omega is door omstandigheden die ik zelf niet in de hand heb kunnen houden. Voor vele komt dit als een verassing en voor sommige onder ons niet daar zij de wetenschap dragen waarom.

Op zaterdag 23-09-2017 zal de laatste omega door mij gerepareerd/ afgerond gaan worden wat een lang lopend project was, waarna definitief het doek gaat vallen voor R&R met mij als eigenaar.

We hebben nog geprobeerd om e.e.a. door te zetten maar het ontbreekt mij aan draagvlak en vermogen met als hoofdreden 24/7. 10 jaar lang gewerkt te hebben met 2 banen wil ik even van wat andere dingen gaan genieten zoals vrienden en vriendin. We zijn overigens niet failliet dit heeft alleen maar met privé zaken te maken die het niet meer mogelijk maken om e.e.a. te combineren.

Met vriendelijke groet,

Der Omega Dokter.
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Beste Ralph,

Ik begrijp het helemaal :Y

Veel geluk plezier en gezondheid gewenst, het gaat je goed.

Stop je ook als actief forum lid (vraagbaak)?

Grt. Hans en misschien tot ooit..........
 
Pff Ralph, ik snap het en geef je het grootste gelijk van de wereld. Ik hoop dat je het zelf niet te veel gaat missen. Ik hoop ook dat het je prive goed gaat en dat je gelukkig mag worden/zijn.

Ik voel me erg geroepen om jou, in ieder geval van mij uit, heel, heel erg te bedanken voor de prettige en vooral eerlijke omgang met jou en je waanzinige kennis van automobielen.
Ik heb altijd veel plezier beleefd aan mijn bezoekjes in Amsterdam. En de Omi ook mag ik wel zeggen. Ik ga jou, maar zeker ook je expertise, heel erg missen.
Het ga je goed en misschien klinken we er nog eens een.

Bedankt Ralph
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ieder maakt zijn keuzes om zijn beste redenen.

Ralph bedankt voor de service ook aan mijn Powerstation, wij zijn met zen allen nog steeds heel blij van het harde labeur! :b
 

yoyo

The UK brothers
Ralph, één woord is hier op zijn plaats (maar dan wel in hoofdletters)
BEDANKT!
 
Bovenaan