Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

deurpaneel rammelt

Beste heren van het OOP,

Mijn deurpanelen van de b2 beginnen steeds meer los te zitten en rammelen bij slecht wegdek als een gek.

Hebben jullie een how to do hoe ik de panelen weer vast krijgt zodat dat gerammel weg is?
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Is eigen aan de B2

De deurknopjes kunnen rammelen, en daar kan je eventueel met krimpkous werken zoals meerdere forummers reeds gedaan hebben...

De deurbakjes zijn voor mij ook een ergernis, en ik heb nog niets in mijn gedachtengang gevonden om dat op te lossen...
 
Ik heb het deurpaneel eraf gehaald. Hij raakte los van de strip die met klemmetjes aan de deur vast zit. Ik heb de strip met montagekit vastgelijmd aan de binnenkant het deurpaneel en er korte parkertjes doorheen geschroefd om hem extra vast te houden. Toen de boel teruggemonteerd. Rammelt niet meer (nu 2 jaar geleden gedaan). Ook de deurknopjes rammelen niet meer.
 
Ik ga maar eens opzoek naar een how to do waar alle schroeven van het deurpaneel zitten.

Met kit en parkertjes moet ik van die hinderlijke rammel afkomen.

Bedankt alvast voor de tip.
 

renepaul

Donateur 2024
2d2dpir.jpg

Is zeker al een paar keer voorbij gekomen
 
Bovenaan