Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

dikke bak, zo'n omega

misschien hebben jullie dat ook wel eens, dat je terug naar je auto loopt en iemand grappig denkt te zijn door een nog grotere auto naast die van jou te zetten 8)7

2w73cd0.jpg


morgen even zien of ik hem naast een smartje kan parkeren ;)
 
Een vriend van me rijdt in de Chevrolet Matiz van z'n moeder. Ook wel mooi om te zien als ie naast mijn oMega staat B-)
 
Had hier op de zaak hetzelfde... Een Dodge Ram, een Ford F150, een Range Rover Autobiograph... en een Audi S8 en ergens in de schaduw daarvan een Omega :') (en daarachter een Mini en een i20, die zijn dan wél kleiner.)
 
Niet mis zo'n Ram. Alleen... prijzig ding denk ik om op de baan te houden! (hier in Belgie toch, tenzij dan als lichte vracht én met LPG erin }))
 
Niet mis zo'n Ram. Alleen... prijzig ding denk ik om op de baan te houden! (hier in Belgie toch, tenzij dan als lichte vracht én met LPG erin }))

Zie je hier ook veel. Vooral ZZPers rijden in zulke grote dingen. En dan vaak inderdaad op gas.
 
...en onze Omega's zijn ook niet meer zo groot, de nieuwe Astra station is "maar" 20 cm kleiner dan de Omega station

4698/4898
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jammer alleen dat wanneer je erin zit alsnog doorhebt 2 klasses lager uitgekomen te zijn.
 
Bovenaan