Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Donateurs

Hallo,

ja kort lid, maar al erg veel gelezen hier, een hoop nuttige tips, en alles op een nette, leuke manier, ik voel me hier wel thuis. :)
 
Ondanks dat DannyO geen Omega meer heeft, vind ik het des te leuker dat ie toch ons OOP een warm hart toedraagt.

Danny, ontzettend bedankt d:)b en de hartelijke groeten aan Marjon en de kids :Y


En ook wallie is een OOP-donateur 2010/2011 *O*

Ook wallie danken wij hartelijk :Y
 
Dat verdienen jullie gewoon met zo'n leuk forum !!! d:)b
Bij Chrysler is het maar een dooie boel :S alleen op het Amerikaanse forum kun je veel informatie vinden.

We blijven gewoon hier lekker meelezen :Y

Groetjes,
Dan, Marjon, Tom en Sven :f
 
Hallo OOP heb een kleine donatie gedaan, deze zal een deze dagen wel op jullie rekening overgemaakt zijn.
Jammer dat ik er in Maart niet bij kan zijn, maar van de zomer zal dat hopenlijk wel lukken.
Groeten Henk Harmsen.
 
Echt super zoals het zo gaat, echt leuke club zo bijelkaar. Hoop zoveel mogelijk mensen te zien op de meeting, en wie niet kan graag bij de volgende dan maar!
 
Henk.Harmsen is ook een gewaardeerd Donateur geworden.

Dank je voor jouw bijdrage en welkom tot de donateursgroep, Harm :)




En Ramon-V6 heeft ook een leuke bijdrage gedaan aan ons OOP.
Ramon, onze dank gaat ook uit naar jou :Y




En vandaag (12 maart) heeft Nielssssssss ook een forse donatie gedaan.

Niels, gekkenhuis, maandag komen ze je ophalen.
Ik heb gevraagd of ze ook andere kleurtjes hadden... maar hun jasjes zijn alleen in wit verkrijgbaar... sorry.
dwangbuis_1.jpg

_O-

Bedankt man :P
 
Thnx ;) En heb die naam aangenomen in het verleden :p Tegenwoordig valt het mee ;)

Na een keertje een bezoekje aan de rechtbank ben ik wat rustiger geworden ;)


Super site en super werk wat jullie verrichten. Ik ben blij dat ik er een beetje hulp kan bieden op deze manier ;)
 
Bovenaan