Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Donateurs

Vandaag liet Walter mij toch wel even schrikken... man, wat een donatie _/-\o_
Ik zou eigenlijk de titel moeten aanpassen van 'DAP-meister' naar 'DONATIE-meister' _O-

Walter man, ik neem er morgenavond één op jouw gezondheid (wordt dan wel een héle grote :+ )
 
Aart heeft het startsein voor de 2e ronde gegeven...
De kassa is geopend, u kunt allen doneren :+ _O-

Bedankt voor je 2e donatie, Aart d:)b
 
Te laat... *burp* Het was lekeker :9

-- 27 jun 2011 22:35 --

Bij deze ook één van de velen Jack's, die ons mooie OOP rijk is, hartelijk danken voor zijn genereuze bijdrage.

JackMV6, ik heb net een Warsteiner op jouw gezondheid gedronken ;)

(nog even en ze denken dat ik een alcolol probleem heb... *hips*)
 
En ook Janneman is door voor de 2e ronde.

d:)b bedankt Jan :Y<br /><br />-- 01 jul 2011 23:38 --<br /><br />En ook Tarzanen heeft zich behoorlijk uitgeleefd... hij spant nu toch wel de kroon :f _/-\o_

(inside joke: voortaan toch maar op tijd naar bed, René _O- )

Onze verpletterende dank :Y
 
A

Anonymous

Gast
Graag gedaan.

Je moet het zien als een "klein" gebaar naar de mensen achter OOP. HIHI dat zijn we dus allemaal :Y . En niet te vergeten, om een onwijs goed forum in stand te houden.
 
MetalRush zei:
Vandaag liet Walter mij toch wel even schrikken... man, wat een donatie _/-\o_
Ik zou eigenlijk de titel moeten aanpassen van 'DAP-meister' naar 'DONATIE-meister' _O-

Walter man, ik neem er morgenavond één op jouw gezondheid (wordt dan wel een héle grote :+ )
MetalRush zei:
En ook Tarzanen heeft zich behoorlijk uitgeleefd... hij spant nu toch wel de kroon


Voel me ineens knap lullig met die kleine donatie van mij die ik net gedaan heb _O- _O- _O-
 

Colinh

Donateur 2023
deMOER zei:
MetalRush zei:
Vandaag liet Walter mij toch wel even schrikken... man, wat een donatie _/-\o_
Ik zou eigenlijk de titel moeten aanpassen van 'DAP-meister' naar 'DONATIE-meister' _O-

Walter man, ik neem er morgenavond één op jouw gezondheid (wordt dan wel een héle grote :+ )
MetalRush zei:
En ook Tarzanen heeft zich behoorlijk uitgeleefd... hij spant nu toch wel de kroon


Voel me ineens knap lullig met die kleine donatie van mij die ik net gedaan heb _O- _O- _O-

Wat is veel en wat is weinig, je helpt en je heb ook kentekenplaathouders besteld, en met die knappe combi rij je zeker wel reclame d:)b d:)b d:)b



Gr Colin
 

Vega

Medewerker
Administrator
deMOER zei:
Voel me ineens knap lullig met die kleine donatie van mij die ik net gedaan heb

Je hoeft je niet lullig te voelen, het gaat om het gebaar, elke bijdrage hoe klein of hoe groot dan ook draagt mee aan het in standhouden houden van hét OOP.

Colinh zei:
Wat is veel en wat is weinig, je helpt en je heb ook kentekenplaathouders besteld, en met die knappe combi rij je zeker wel reclame

Inderdaad.
 
Ik wilde net zeggen... het staat eenieder vrij te doneren wat hij/zij wil.
Als ik dat wilde afdwingen (maar dan zou het geen donatie meer zijn 8)7 ) had ik wel een minimum-bedrag opgegeven ;)

Dus bij deze: hartelijk dank voor jóuw bijdrage, Eric d:)b
Je bent nu ook blauw (al dan niet van alcololische versnaperingen) _O-

:w Ruud
 
En Maurice heeft zijn status laten veranderen van 'Donateur 2010/2011' naar 'Donateur 2011/2012'.
Bedankt Maurice _/-\o_<br /><br />-- 21 aug 2011 21:09 --<br /><br />En ook Boes heeft zijn steentje bijgedragen aan het voortbestaan van het OOP d:)b
Bedankt, Henk _O_
 
Bovenaan