Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Donateurs

Vandaag is René, ook wel bekend als tarzanen, gepromoveerd naar donateur van het OOP.
Aart (yoyo) was onze eerste donateur.
Via dit draadje wil ik hen toch even openlijk bedanken voor hun bijdrage en ondersteuning van het OOP.

Heren: _/-\o_
 
A

Anonymous

Gast
Ik vond/vind het wel een leuke/aardige gedachte om mijn korting van CarClean hier te doneren. Tenslotte krijg ik de korting via jullie. _/-\o_
Mede vanwege de positieve instelling/invloed van de mensen op dit forum ben ik hiertoe gekomen. O-) d:)b

Mocht nu elk forum lid doneren (b.v. de korting van CarClean)............. do i need to say more! !hihihi Komt er misschien wel een website die ook op een PDA te bekijken is.
 

yoyo

The UK brothers
Ben nog nooit bij car clean geweest (of iets besteld) en schaam mij eigenlijk wel een beetje voor. :$

Maar wat is nu een kleine bijdrage voor hetgeen we hier allemaal voorgeschoteld krijgen.
Waar je zowie zo weer op bespaard.(lees de talloze malen dat ik al bij Peter geweest ben, die gozert kotst mij bijna uit zo langzamerhand)

Maar als men een hele kleine bijrage levert gaat het OOP er alleen maar op vooruit.(en is er weer gratis koffie op een meeting ;) :k )

Rene hebbie ook zo'n lief kleurtje? ;) (we benne blauw hik)
 
A

Anonymous

Gast
Ja dat was hem, DE KOFFIE helemaal vergeten. Lekker blauw met 'zn twee :k
 
A

Anonymous

Gast
Kijk, als er één schaap (Yoyo) :s over de ........... is, volgen er vanzelf meer. _/-\o_ :Y

Welkom bij de club van blauwe OOP(ers)
 
ook al ben ik momenteel niet zo actief meer(carrierre switch) toch zou ik het forum ook willen steunen !!
krijg hier altijd zoveel informatie dat kan je in geen winkel kopen :-) dus ik ontvang graag ff en pm van hoe of wat te doen om blauw te worden


gr kevin
 
Ik ben nog aan het vechten met Paypal (die laten het geld niet makkelijk los _O- ), maar heb gezien dat je een leuke donatie hebt gedaan.
Hartelijk dank daarvoor, Kevin _/-\o_
 
Vandaag mag ik weer iemands naam in het blauw zetten.

Mijn hartelijke dank gaat uit naar Tinuske :Y

Ik heb tevens de donateurs een aparte 'rang' gegeven.
Alleen Aart mag kiezen... die heeft keuze in 2 'rangen'. Dus Aart; zeg het maar. Welke wil je hebben (ik heb gegokt op 'UK brothers', omdat de blauwe kleur ook al aangeeft dat je een donateur bent).
 
En nog een OOP'er wiens naam wij in het blauw mogen bewonderen: renepaul.

Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik deze een klein beetje over het hoofd heb gezien, want René had nota bene eerder gedoneerd dan Tinuske.
Mijn excuses voor deze dwaling. Ik doe mijn best om dit niet nog eens te laten gebeuren.

Mijn hartelijke dank gaat vandaag dus uit naar René :)

:w Ruud
 

renepaul

Donateur 2024
En ik wilde zo graag blauw worden :Y
Tis een bedankje voor het goede werk van dit forum,
met leerzame en handige tips/truuks
_/-\o_
 
A

Anonymous

Gast
renepaul zei:
En ik wilde zo graag blauw worden :Y
Tis een bedankje voor het goede werk van dit forum,
met leerzame en handige tips/truuks
_/-\o_


........en met aardige, behulpzame mensen, en dat zie je op andere fora ook wel eens anders!! _/-\o_
 
En ook AJ is als donateur bij het OOP te boek gegaan.
Onze hartelijke dank, AJ.
Dat je nog veel (lees-)plezier mogen beleven.

Tussenstand: alle donaties opgeteld, zijn we op € 20,- na uit de kosten v.w.b. hosting voor dit jaar én aankomend jaar (2011) d:)b
Alle toekomstige donaties zullen worden gebruikt voor meetings, uitbreidingen (denk aan bandbreedte van de websites maar ook applicaties of andere technische toevoegingen) en/of andere OOP-aangelegenheden.
Wellicht ten overvloede om te vermelden, maar noch ikzelf, noch één van de andere moderatoren houden ook maar íets over aan deze faciliteiten en donaties (hooguit staar of slaapgebrek). Ook v.w.b. alle artikelen in de webshop. Deze worden voor kostprijs aan jullie aangeboden. Hier wordt géén winst op gemaakt.
Alle gemaakte kosten zijn bijna gedekt door jullie genereuze donaties. Dat stelt in ieder geval onze services veilig tot het eind van aankomend jaar :Y

Mijn hoed af naar jullie. Onze trouwe OOP'ers _/-\o_

:w Ruud & het OOP-ModeratieTeam
 
Zo snel ik werk heb , doe ik ook mijn duit in het zakje hoor !

Jullie hebben mij al meerdere malen uit de penarie geholpen en dat mag beloond worden.

En zo als andere mensen ook al zeggen en schrijven , nog nooit zo een tof en behulpzaam forum tegengekomen , omega rijders zijn toch vriendelijke mensen he looool


groetjes Peter
 
A

Anonymous

Gast
Dat loopt lekker met donateurs. _/-\o_

*O* Dat is dan toch ook zeker een uiting van een waardering naar de mensen die het forum in goede banen leiden/regelen. *O*

En voor alle duidelijkheid, zonder mensen geen forum!! _/-\o_

:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
En ook Maurice mogen we verwelkomen in onze donateurs-gelederen.

Mijn dank gaat vandaag richting Heerlen :Y

Bedankt, Maurice.

d:)b
 
Bovenaan