Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Donateurs

Andrew heeft gisteren ook weer een bijdrage aan het OOP gedaan. Hartelijk dank hiervoor.

Ook Bosshawg doneerde zijn wisselgeld @ Heerlen-meeting. Dank je wel, Robbert.
 
Nou vooruit dan maar... Johnny ook ;)

Tevens heeft net, via PB Janneman zijn donatie 'extended' d.m.v. het wisselgeld van de meet in Heerlen. Bedankt Jan! d:)b
 
Frans heeft ook een bijdrage gedaan aan de OOP donatie-pot.
Volgende keer graag hetzelfde e-mailadres gebruiken, Frans... dan kan ik de juiste persoon bedanken (dit keer heb ik de juiste donateur wél terug gevonden :') )
Bedankt, Frans d:)b
 
Aart heeft voor Sinterklaas gespeeld en een leuk cadeautje bij de OOP-schoorsteen achter gelaten.

*O* Dank u, SinterklAartje *O* _O-
 
Nee hoor, daar begin ik niet aan :N
Het moet namelijk niet als een verplichting voelen...
Indien iemand het OOP als een waardevolle bijdrage ervaart, en hier een steentje aan wil bijdragen, moet dat zelf kunnen bepalen.
Zo wordt er ook niemand scheef aangekeken, op de manier van: "Maar 5 eurootjes...?" Iedere bijdrage is d:)b
Zodra ik weer even tijd heb, komt de webwinkel weer terug. Hier zitten, naar alle waarschijnlijkheid, toch enige kosten aan vast. Maar dan hebben we ook wat goeds :Y
 
MetalRush zei:
Nee hoor, daar begin ik niet aan :N
Het moet namelijk niet als een verplichting voelen...
Indien iemand het OOP als een waardevolle bijdrage ervaart, en hier een steentje aan wil bijdragen, moet dat zelf kunnen bepalen.
Zo wordt er ook niemand scheef aangekeken, op de manier van: "Maar 5 eurootjes...?" Iedere bijdrage is d:)b
Zodra ik weer even tijd heb, komt de webwinkel weer terug. Hier zitten, naar alle waarschijnlijkheid, toch enige kosten aan vast. Maar dan hebben we ook wat goeds :Y
Oke duidelijk.
 
Bovenaan