Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Ebay verkoper: ABS-Profi

Mijn ABS unit (de DX) had de pijp aan maarten gegeven, geen kmteller, abs, tc, nav, dus moest ik een andere hebben.

Na wat zoeken op ebay, ABS-Profi gevonden.

Reageerde vlug op vragen via de meel en zijn score zag er zeer goed uit dus de unit gekocht, met een jaar garantie.

Binnen een week de unit in huis, ingebouwd en helaas deze was nog slechter dan de mijne, nog steeds geen snelheids signaal en de remolie zeek eruit.

E-mail gestuurt en weer meteen antwoord, ze zouden meteen een andere laten reviseren en opsturen, nu met 2 jaar garantie.

Na 2 weken wachten, toch maar weer een meel gestuurt of de unit al gereviseerd was, nu was de bedoeling dat ik mijn unit eerst opstuurde, als ze die ontvangen hadden stuurde ze die andere weer naar mij, zo gezegt zo gedaan.

Na weer 2 weken niets ontvangen, weer gemeelt, niets terug gekregen, lichte vorm van ik ben genaait begint de kop op te steken, de week er op nog eens gemeelt en na 2 dagen antwoord.

Ze zouden hem opsturen en de zelfde week moest ik hem hebben.

Tot op heden werk hij goed, ik moet zeggen dat het wel heerlijk is na 3 kwart jaar zonder kmteller gereden te hebben. :*)


ABS-Profi krijgt geen warme douche, maar begint stilaan lauw te worden.

Groet,
Wilfred
 
Dank je voor deze bijdrage, Wilfred d:)b

Hoe lagen de prijzen van ABS-profi ?
Ik heb destijds een gokje genomen en er 1 van een bekende eBayer in Duitsland gekocht.
Die deed het (gelukkig) perfect en voor een schappelijke prijs (ik meen iets van 90 euro - 2e hands uiteraard).

Wel jammer dat jouw eerste ervaring met deze ABS-profi wat moeizaam verliep... hadden ze wat professioneler moeten oppakken, vind ik.
 
Ik heb voor deze €350,- betaald, was de beste die ik op dat moment kon vinden.
mv6-world had er ook 1, die vroeg hij €280,- maar die van ABS-Profi is gereviseert en heeft een jaar garantie.

Wilfred
 
Bovenaan