Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ECC aanjager rateld

Nieuw probleem.Met het warme weer ging m`n ECC aanjager op volle snelheid aan,en ineens hoorde ik een vreemd/ander geluid dan anders.Heb hem even op off gezet en erna weer op auto ,toen had ik een ratel in de aanjager.Nu is m`n vraag hoe kom ik bij de aanjager?Ik denk dat er iets los geschoten/afgebroken is.Ik weet dat ti achter het dashboard kastje zit.Maar wat moet ik allemaal los halen?Heb gezocht in zoeken maar niks gevonden.
Mvg Henk
 
Vanavond heb ik de aanjager eerst even bekeken via t gat achter `t interieurfilter,maar dar kon ik niks zien maar de ratel was er nog steeds.Dus dashboard kastje eruit gehaald en luchtslang weggehaald en een soort kabelbrug/goot.Om bij het aanjagerhuis tekomen.
3 torx boutjes gingen nog wel makelijk eruit,alleen 1 weer niet natuurlijk.Naar wat gebeden :X :X toch ook deze los.Toen zag ik het probleem al zitten.Er zat een stuk tape tussen het schoepenrat.Dat zoiets zo`n naar geluid kan maken :) .
Toen alles weer terug inbouwen,en het vervelende geratel was weg.Maar waar zou nu een stuk tape vandaan moeten komen???????????????Ik zou het iedergeval niet weten.Ik heb geen foto`s gemaakt m`n telefoon was leeg 7(8)7 :N 7(8)7 .
Al met al ,nog best wel werk ,maar probleem is opgelost.
Gr Henk
 
je wilt niet weten wat sommige mensen allemaal met tape vastzetten.

Ik heb het al meegemaakt dat het interieur filter bij mijn mv6 aan de onderkant tegen de tape aanzat omdat ze niet wisten hoe het filter te monteren. Als zoiets loskomt wordt dat door de ventilator aangezogen.
 
Bovenaan