Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

een nieuw gezicht uit het noorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn naam is andre, 53 jaar, en ben nu een paar weken de eigenaar van een zilveren Omega met een 3.2L V6 met een automaat.
ik woon ten zuiden van de stad Groningen, en heb in het verleden twee opels gehad, een manta uit 1976 en een senator uit 1984 de andere auto's kwamen wel uit de GM stal maar het waren geen opels. voor het daagse gebruik heb ik op de manta na 6 of 8 cilinder modelen met een automaat gehad. opels met een meer dan 4 cilinder en automaat zijn er niet zo veel als je het vergelijkt met de broertjes uit de usa die zowat allemaal een automaat en minimaal 6 cilinders hebben.

In groningen en haren hadden wij tot een paar jaar geleden een GM dealer, J/K van der molen, die zowel opels als Buick, Pontiac enz. verkocht en het onderhoud en onderdelen voorziening kon regelen.

ik heb tijdens mijn opleiding bijgeklust in een garage bedrijf waar mijn voormalige buurman werkte en hat daar door de mogelijkheid de kosten van het onderhoud te beperken en wat te verdienen, ja ik was een van die schoollieren de met een auto naar school gingen, en toen ik fultime aan het werk ging is het sleutelen aan auto's een uit de hand gelopen hobby geworden.

ik hoop via dit Forum de informatie te verwerven die ik nodig zal hebben om wat kleine probleempjes op te lossen van mijn opel, en nu allen nog mijn tech 2 met de opel kaart i.p.v. de GM usa kaart opnieuw leren gebruiken.
 

ommie b2

Heer van Stand
Welkom Andre, veel plezier hier op het forum, heel veel wetenswaardigheden hier. Picture please?

Toedels Yvonne
 
een foto daar voor heb je een fasebook account of gelijk waardig nodig en die heb ik niet dus een of meerdere foto's plaatsen gaat momenteel wat moeilijk, sorry.
 
Welkom op het forum, André.
Plaats jouw vragen in de juiste fora s.v.p., dan houden we het makkelijk en overzichtelijk.
Veel (lees-)plezier toegewenst.

:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan