Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Een nieuwe aanwinst

Zoals ik al had vermeld in een ander topic: Ik ging kijken voor een omi station vandaag O-)
Een lekker stukje tuffen met de mv6 richting limburg dus!
eenmaal aangekomen stond er een mooie station te wachten, met ...hier komt ie dan... een hele hoop leuks vanuit de steinmetz garage in duitsland, onderhanden laten nemen door 1e eigenaar. getinte ramen rondom en nog veel meer leuks. Na een eindje tuffen viel mij meteen op: wat een heerlijk diep geluid! de reden daarvoor: geen einddemper maar stuk pijp naar achter door getrokken, na genoeg splinter nieuw :) Ook het interieur is nog erg strak op 1plekje na op de bestuurderstoel. Naja ik kom hem gewoon niet laten staan!

Dit is de nieuwe aanwinst geworden: Een B1 station uit 1999 100 edition met een 2.0l benzine motor en 174k op de teller:

410025094.jpg

410025116.jpg

410025105.jpg

410025126.jpg

410025095.jpg

410025098.jpg

410025130.jpg

410025134.jpg

410025096.jpg
 
Mooie wagen Robbert, succes ermee

van de week stond er iemand naast mijn auto en die vroeg wat is het er voor een ? Dat gaat jou niet gebeuren d:)b
 

tonboy

Verbannen
Mooie B1 station hoor. Enig idee wat Steinmetz aan de X20XEV heeft gedaan behalve het rode afdekkapje ?
Ben zeer benieuwd.
En dat stuur lijkt ook niet bepaald standaard?
 
Hee Robbert,

Mooie wagen zeg, stuurtje ziet er ook goed uit. Ik vind de stikker op de zijkant heel goed staan, zeker bij deze kleur. Veel succes er mee


Gr Rob vK
 
Wow, mooie wagen. Irmscher op een b1 station zie je erg weinig. Hier is veel geld ingestoken.
Is dat steinmetz gestikt in die stoelen?

Gr. Paul
 

Colinh

Donateur 2023
Super station!! B1 Irmscher bumpers zijn echt de mooiste d:)b

Deze heeft wel vaker te koop gestaan geloof ik, dat interieur herken ik wel.



Succes ermee.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Veel plezier er mee d:)b heeft idd heeeeeel lang tekoop gestaan,is mij ook aangeboden voor €250 zonder apk en had heeeeel veel las werk nodig,maar dat is zo tezien opgelost want er zit weer een apktje op. :)
 

tonboy

Verbannen
Berry zei:
Veel plezier er mee d:)b heeft idd heeeeeel lang tekoop gestaan,is mij ook aangeboden voor €250 zonder apk en had heeeeel veel las werk nodig,maar dat is zo tezien opgelost want er zit weer een apktje op. :)
Oef, en nu maar hopen dat de APK niet verkregen is via een dubieus autobedrijf..... Ik neem aan dat de omega op de bekende plekken doorgeroest was (linker chassisbalk voor en achter ter hoogte van de wielkasten) ?
 
Thanks voor de leuke reacties. het weekend lekker rondjes gereden, alles prima, enkel het diff wat een beetje gromt dus die gaan we snel vervangen.

@warhamster: nope zijn geen v8 platen denk ik want gaat maar tot 220, mag hopen dat v8 wel wat rapper als dat gaat ^^ Zijn originele steinmetz tellerplaten 8)

@tonboy: zat roest achter de wielkasten, dit is allemaal profi verholpen. Heb onze huis omega dokter even kort laten spieken maar het zag er netjes uit.
 

richard66

500.000+
Ziet er leuk uit Robbert , leuk interieur zo de naam er op de stoelen en bank d:)b

veel plezier er mee d:)b

gr Richard :b
 
Bovenaan