Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Einde omega.

Na vorig weekend met pech langs de kant gestaan te hebben en de omega naar de garage laten afslepen, kreeg ik vandaag de diagnose hogedruk pomp kapot. Aangezien deze en andere reparaties(turbo en uitlaat) een kostenpost meebrengen van meer dan €2000 moet ik met flinke weemoed en pijn in het hard het besluit nemen dat het het einde wordt voor mijn omie.

Op wat kleine slijtage vervangingen heb ik met deze dame nooit problemen gehad.

Wat een eventueele vervanger gaat worden weet ik nog niet, buiten dat het weer uit de opel stal gaat komen.
 

Joep

Verbannen
Jammer Jack maar soms is het niet anders.
Ik ben benieuwd wat voor Opel het gaat worden.

Ga je de Omega in onderdelen verkopen?
 
Zonde, Jack.
Maar je moet soms ook moeilijke beslissingen maken. Als dan blijkt dat het (financieel) niet meer rendabel is om de auto op de weg te houden, moet je je verstand laten spreken, i.p.v. je gevoel...

Ben benieuwd wat de opvolger gaat worden... ik vermoed een GTS... weddenschappen kunnen nu geplaatst worden ;) :+
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Inderdaad jammer, zeker als het op deze manier tot een einde komt.

Toch weer een Omega?
GTS is inderdaad ook leuk, maar als je een Omega station gewend bent is een Vectra Station wellicht logischer. En nog groter qua binnenruimte. :Y

Ben benieuwd waar je in gaat sturen, keep us posted. :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Want zo'n 3.0 is betrouwbaar wou je zeggen? _O-
Heb ik ook nog héél even naar gekeken, was ik snel klaar mee.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Vectra is ook alweer prehistorische troep:O insignia veeeeel beter 8)7
Heb er nog wel 1 in de aanbieding
 

ommie b2

Heer van Stand
Hè, wat is dat jammer.... succes met de opvolger dan maar.... uhhh er staan best wel wat omega's te koop hoor......

Toedels Yvonne
 

Berry

OOP Huisleverancier
Hier fototje van de insignia....2.0 diesel 160pk ,6 traps automaat,lederen sportstoelen,xenon,afl,elektrische kofferklep ....en 20 inch natuurlijk

 

Berry

OOP Huisleverancier
Jazeker voor de handel he ....ook nog astra H opc line.....bmw 525 D van 2006 enz enz
 
Iemand intresse in de auto?? Liefst in een geheel weg.

Omega van 2003 2.5dti met 3**.*** op de teller.
Leren sportstoelen verwarmd.
Ncdc2015 incl cid en telematica unit en bose aoundsystem.
Trekhaak
5traps automaat.

Heeft niemand intresse gaat ze de sloop op. ( jammer maar helaas)
 
Bovenaan