Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Eindelijk mijn IRMSCHER omega met special front

Vind t Irmscher stuur in de Omega ook minder hoor. In de Vec is ie heeeeerlijk door de speciale uitsparingen. Dikke grip O-)
 

yoyo

The UK brothers
Dit snap ik niet......heeft het stuur ineens een andere grip als deze in een Vectra zit? :?
 

Berry

OOP Huisleverancier
Nou henk ik heb v6jes genoeg, rijd prima maar om nu over power tespreken 8)
Emiel heb ie een fototje van zo'n stuur ,ben nieuwsgierig'.

En het sleutel werk aan deze knappe wagen gaat langzaam maar zeker vooruit _O-
 

Colinh

Donateur 2023
Ik neem aan deze..

Afb0751.jpg




8)



Gr Colin
 
Nope, die is idd in een Astra geleverd en Vectra B2. Foto is niet van een super kwali, maar ik heb deze:

img2011090400022.jpg


plaatje van de online winkel

c4a3756b41d8cf4291dba8a297c7b7d2.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat is hetzelfde stuur als Irmscher voor de Omega B1 geleverd heeft. In de B2 is het stuur iets dikker en is de airbag anders (B2 type zoals standaard).

Edit: mijn Irmscher stuurtje

IMG_0216m.jpg
 
is ie wel t zelfde? Dacht dat ie anders was van vorm...maar alleen geleverd met houtlook...? Heb zelf carbon...
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mijn B1 Irmscher stuur zit tegenwoordig in een Vectra. Is hetzelfde.

B2 model is als hout (glans of mat) en aluminium geleverd. B1 in dezelfde uitvoeringen als de stuurtjes van de B Vectra.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mijn B1 Irmscher stuur zit tegenwoordig in een Vectra. Is hetzelfde.

B2 model is als hout (glans of mat) en aluminium geleverd. B1 in dezelfde uitvoeringen als de stuurtjes van de B Vectra.
 
berry zei:
Jah juist Herni een kwestie van smaak ik hou niet van dat hout en die velgen zijn ook mijn ding niet,gelukkig wel voor andere want ik was het zou kwijt :)


En zo is dat natuurlijk ook weer !

Kan zelf altijd moeilijk kiezen, vind het allemaal kei mooi _O-

Wat betreft het stuur, kan best begrijpen dat er mensen zijn die er geen fan van zijn, ik heb het in de MV6 omdat is het kei mooi vind ! maar een volwaardig leder stuurwiel vind ik ook zeer fijn..



Groetjes,
Sjors
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Volledig leder vind ik ook fijner. Helaas heeft Irmscher dat zo niet geleverd voor de Omega. Wel voor de Vectra C. Hadden ze dat maar eerder bedacht.
 
Bovenaan