Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

elektrisch schema voor een C30SE/3.0 24v motor gevraagd

Beste forumleden,

Helaas heb ik nog niet genoeg posts om in de handleidingen/schema sectie te kijken,
maar ik zit op dit moment met een storing op zowel de gaspositie sensor en de halgever nu heb ik beide al vervangen maar helaas nog steeds dezelfde storing
dus mijn vermoeden is dat het ergens in de kabelboom niet goed zit maar daarbij is een elektrisch schema wel handig.

Dus heeft iemand voor mij een elektrisch schema voor een C30SE motor zoals deze in de senator B en Omega A 3000 aangesloten is.

Alvast bedankt.
 
Ben bang dat je hier de enige bent met zo'n dikke 24V lijnmotor!

Denk dat je op het opel forum in het Senator deel meer kans van slagen hebt......
 
Hoi Michael,

Ja gelukkig heb ik de info kunnen vinden op een Duitse site :) zodra ik de rechten heb (genoeg posts) zal ik deze info ook hier op het forum zetten.
 
rearwheeldriven zei:
Hoi Michael,

Ja gelukkig heb ik de info kunnen vinden op een Duitse site :) zodra ik de rechten heb (genoeg posts) zal ik deze info ook hier op het forum zetten.
Daar zit ik ook op te wachten, heb een mega-berg pdf's en handleidingen nog op m'n PC staan :)
 

Vega

Medewerker
Administrator
rearwheeldriven zei:
zodra ik de rechten heb (genoeg posts) zal ik deze info ook hier op het forum zetten.

Dan kan je het nog steeds niet.
Kan alleen een moderator doen.
 
Bovenaan