Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Ervaringen met Berry

Joep

Verbannen
Hallo Allemaal,

Iedereen kent hem wel, onze Berry. Dé OOP hofleverancier van Omega onderdelen!
In navolging van Bart zijn ervaring vind ik het wel tijd worden om Berry nóg meer credits in z'n kont te drukken! 8)

Ik heb nu al vaak zat wat dingen bij/van hem gekocht en elke keer is dat zeer goed bevallen! d:)b Of het nu gaat om een einddemper, wielboutdopjes interieurdelen of wat speciale boutjes, hij heeft het en tegen leuke prijzen! :Y

Laatst was ik bij hem, ik moest wat ophalen bij hem én bij Henri (die woont bij Berry in de buurt) dus dat was leuk te combineren. Bij Henri een verlagingssetje opgehaald en bij Berry ander leuk spul. Zoals Bart elders in het ervaringen gedeelte al schreef is Berry erg aardig, behulpzaam en erg gastvrij. :k
En niet alleen in het echt, ook via de telefoon is het een geschrikte gozer. Een aanrader voor iedereen die wat zoekt voor zijn of haar Omega. Even contact zoeken met Berry en de kans is bijna 100% dat ie het heeft liggen.

Mij ga je nog vaker horen Berry, tot nu toe bedankt voor alles! d:)b

Ik weet haast wel zeker dat er meerdere zijn die goede ervaringen hebben met Berry. Deel ze met de rest hieronder! :Y
 
Hallo beste leden van OOP.

Ik sluit mij geheel aan bij de goede bevindingen van Joep met betrekking onze eigen hofleverancier Berry.
Zelf heb ik ook zeer goede ervaringen met Berry, wanneer ik opnieuw onderdelen nodig heb om mijn Omega
op de weg te mogen houden en vooral in deze vervelende periode van crisis. :'(
Dat Berry aardig, behulpzaam en erg gastvrij is wist ik al van tevoren omdat het een landgenood van mij is
en ook uit Friesland komt. _/-\o_

Vr.gr. Cor. d:)b
 
Ik ben druk bezig met deze import Fries aan het om te scholen. ( doe aan ontwikkelingshulp) _O-
Ik ben ook goed over Berry te spreken Hemels breed mijn buurman. Altijd gezellig en leuke uitjes ( auto, s, MC :Y) )

Mvg, Jan Wieger Smedinga.
 
jwsmedinga zei:
Ik ben druk bezig met deze import Fries aan het om te scholen. ( doe aan ontwikkelingshulp) _O-
Ik ben ook goed over Berry te spreken Hemels breed mijn buurman. Altijd gezellig en leuke uitjes ( auto, s, MC :Y) )

Mvg, Jan Wieger Smedinga.
wat zeg je nu ?? over berry te spreken : hemels , breed en je buurman ??? Altijd gezellig en leuke uitjes _O- _O- _O-

idd berry is een prima kerel kom er ook voor spul
 
Ik hoop Berry alleen maar te zien op meetings t(dan blijft m'n omi héél) ...maar ben wél te vinden voor een bakje koffie *O*

Proficiat Berry _/-\o_
 
Hallo allemaal,

Jezus hebben we het over mijn broer, ik krijg nooit koffie en moet altijd het volle pond betalen :9 :9 :9 :9 :9

Als jullie het allemaal zo goedkoop krijgen moet ik het haast wel gratis krijgen als familie, hahahahahahaha

Broerlief je kan beter je baan opzeggen en vol in de omega handel gaan zitten ie gaat rijk worden voorspel ik je. :f :f :f :f :f :f :f

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Gr Rick

P.s. broer gratis cpl. lederen interrieurtje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
de ervaring met berry kan niet anders zeggen dan positief goede service goede prijzen en vriendelijke vent wat wil je nog meer
 
Mijn persoonlijke ervaring met berry is top ! super kerel d:)b d:)b
Aantal keren spullen van hem vandaan, allemaal top ! de beste man is echt niet iemand die alles er met een bijl uit sloopt, zoals vele denken ;)




Groet,
Sjors
 

tonboy

Verbannen
Het gevaar van bij Berry op bezoek gaan is dat je met veel meer spullen terugreist dan je op je lijstje had staan ;-). En alles tegen zeer schappelijke prijzen. Ga eerdaags bij hem langs voor het vervangen van een voorruit, de mijne vertoont een scheur. Tegen een tarief van minder dan een vijfde van Carglass. ....
 
tonboy zei:
< knip >

Carglass. ....


Dien toko moet je sowieso mijden, alleen maar slechte ervaringen (niet zelf gelukkig) verkeerde ruiten, lekkende ruiten, beschadige binnenbekleding of de A stijlen zitten vast gekit (omdat er een teveel aan kit gebruikt is.. enz..)
 
Super motor gehaald bij berry voor een mooie prijs...

Berry verkoopt geen troep. .. ik ben zeer content over deze kerel...
 
Zag dat ik hier nog niks had neer gezet.
Heb al diverse goede onderdelen bij Berry vandaan die voortleven in m'n oude en huidige omega, altijd even koffie, een praatje en relaxed rondstruinen tussen de omega's. Ook via de post altijd goed verpakte pakketjes ontvangen. Top service ;).

Gr. Paul
 

richard66

500.000+
Tja bij Berry altijd gezellig en kletsen en :k :k en ja voor je het weet is de dag weer om en dan nog even naar huis

Dus berry als je nu je huis verkocht heb kom dan bij mijn om de hoek wonen _O- _O- _O- _O- _O- schild lange ritten 8)

Over laatst ook nog even gezellig met Berry in de regen even bezig geweest hij had iets dat ik wilde hebben en ik had iets dat hij wel wilde hebben dus even
bezig geweest d:)b d:)b , En we zaten met een klein probleempje maar dat was ook weer snel op gelost .
Door even met peter te bellen ( Berry ) Toen alles klaar was en als het deed toen was het ook nagenoeg droog _O- _O- _O-

En Mijn Omega vond het ook gezellig, die wilde gelijk niet meer naar huis , zij wilde niet starten :X :X ook daar wist Berry wel raad mee , een paar klopjes op de
starter en ze sprong weer aan :w

En thuis aan gekomen , nog wel 10 keer gestart en geen probleem maar toch binnen kort de startmotor maar vervangen , er zal wel een slecht punt inzitten

Het komt hier op neer Berry Toppie d:)b

Gr Richard :b
 
Ja, Ja, ik kan hier niet heel veel meer aan toevoegen, ik ben erg blij met Berry. Een keer voor een uitlaat geweest en die wordt er dan ook direct even onder geknald. Doet ie niet moeilijk over, je moet alleen even je deuren dicht houden op de brug.

Gr Rob vK
 
Vandaag ben ik bij Berry geweest voor een automaatwissel en ben zeer tevreden over het werk van Berry.
Prettige bijkomstigheid was dat Berry ook nog eens een gezellige Hagenees is en het allemaal vrij vlot verliep.
Top!

(p.s. beetje jammer van al dat Imscher spul ;) )
 
Bovenaan