Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Ervaringen met chiptuning

Onderhoud doe ik zelf...onderdelen tegen inkoopsprijs dus..das niet het probleem hoor....enige probleem is dat ik mijn eige omega moet zien te verkopen..en dat zal niet meevallen...
gr.

[modMetalRush]Graag on-topic blijven, heren :)[/mod]
 
Gisteren bij V-tune geweest,

Over een 400 km meer ervaring over zuiniger en sneller.

De 2.6 was is zijn 2 en 3 al niet traag maar hij klimt nu makkelijker in de toeren.

De Vectra bij ons heeft de chip al langer en de 11 sec. is nu 9.7 geworden 0-100 in zijn 2 kan de Omega net weg lopen in zijn 3 kan de Vectra de Omega bijhouden.
 
Ikzelf heb enkele jaren geleden mijn omi laten tunen ook een diesel trouwens.puur voor de extra trekkracht,heb er wel 30 pk erbij maar mij ging het om de koppel.en ik ben er zelf positief over ook een beter brandstofverbruik trouwens.heb het laten doen bij 190duizend en ben ook alweer 100duizend verder zonder problemen .ook niet in de automaat mijn vorige auto een vectra diesel was ook getuned en ook nooit problemen mee.zelfs na 5 ton op de klok niet.
 
Mijn Senator krijgt als hij is ingereden ook een software afstelling bij Mantzel.
Daar zal ik jullie ook mee op de hoogte houden..
Zit een dynodag bij, dus zal de gegevens voor en na wel even plaatsen..
 
Bovenaan