Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even een trieste mededeling

Gisteravond kreeg ik het trieste bericht dat Annet de vrouw van Berry niet meer onder ons is. En gisten rond 12 uur is overleden. Ik wens ook hier Berry Roy en Linda heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

lieve Annet rust zacht en in vrede. Ook ik zal je ontzetten missen. En je heb ook bij mij een special plekje in me hart gekregen
 

Joep

Verbannen
Hoorde het gisteren ook, echt verschrikkelijk.
Gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd.
 

ommie b2

Heer van Stand
Ach nee, wat verschrikkelijk.... Berry, ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies... Ook de kinderen heel veel kracht en sterkte toegewenst....

Yvonne
 

dolf24v

Donateur 2024
Hier zijn geen woorden voor, al je dagelijkse beslommeringen vallen in het niks als je dit leest, gecondoleerd en sterkte gewenst voor jullie.
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Vol ongelooof lees ik dit triest bericht

Gecondoleerd

Heel veel sterkte gewenst Berry, Roy en Linda, vrienden en familie de komende tijd

Grt. Hans
 
ja wat moet je hier van zeggen, gecondoleerd allereerst, bij zoiets valt de rest in het niet heel veel sterkte gewenst de komende tijd
 

Berry

OOP Huisleverancier
Bedankt allemaal voor de reacties.
Even in het kort het is tenslotte een auto forum
Vorige week vrijdag werd eerst mijn vrouw opgehaald door de ambu,[ik voelde mijn de hele dag ook al vreemd],later op de avond ben ik opgehaald door de ambu
Mijn vrouw vanwege borstkanker en later bleek dus dat ik nierfalen en wondroos had zo erg zelfs dat het met mij ook slecht had kunnen aflopen.
Gelukkig nog samen met mijn vrouw op 1 kamer gelegen tot dat ze dinsdag morge in mijn armen is overleden.In overleg met de doktoren ben ik sinds vandaag 12 uur thuis en moet ik mij maandag morgen weer in het ziekenhuis melden....
 
Bovenaan