Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even me eigen ook eens voorstellen. !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
In NL is het al snel interessant inderdaad.



Denk dat je je daarop verkijkt, blijft een oudere auto en een blok waarbij o.a. de koppakkingen rond deze leeftijd in zicht komen. Buiten dat kan het bij goed onderhoud makkelijk flink wat kilometers hebben, maar dat zal niet voorkomen dat er nog genoeg stuk kan. Gelukkig staat daar nagenoeg geen afschrijving tegenover, dus economisch gezien allemaal niet zo'n ramp.
Al laten taxeren? Je wilt niet weten wat je ervoor terug krijgt als er wat fout gaat. :N
Taxeren hoeft niet want ik weet dat je er niets voor terug krijgt.En ik weet dat er nog genoeg kapot gaat zolang ik hem heb .Wat ik nu bespaar op lpg gaat ook weer op aan reparaties.
Maar dat weet je van te voren.
Het enigste voordeel is dat de auto mij niets gekost heb omdat ik hem heb gekregen.
En ik ben er van bewust dat wat je er instop kwijt bent. maar leuke dingen kosten eenmaal geld.
En als hij over een paar jaar de geest geef haal ik de lpg installatie eruit en die gaat weer in me volgende opel
 
Hallo
Heb de tank hellemaal leeg gereden en heb er 452 km mee gereden. waarvan ongeveer 30% op de snelweg . Toen ging er weer 69 liter in tot de max vulling. Dus een gemiddelde van 1 op 6.4 km.
Niet echt zuinig verbruikt lijk mij.
maar dan rijd ik ook niet echt zuinig. Ik rijd nu voor 36 euro per week op in plaats van 100 euro is een besparing van 64 euro per week
Min de extra belasting van 37 euro per maand bespaar ik dik 220 euro per maand .
dus heb ik in10 maanden mijn investering van de lpg installatie terug verdiend.
 

Joep

Verbannen
Besparen is altijd verdienen. Dus wat dat aan gaat goede keus voor je LPG installatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan