Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Even voorstellen; Rob

Goedemiddag heren (en wellicht dames),

Ik ben Rob, 28 jaar oud, woonachtend te Heerhugowaard sinds een half jaartje, automonteur van beroep en ik heb afgelopen vrijdag m'n eerste Omega aangeschaft. Een B2 2.6 V6 Elegance automaat. De auto rijdt geweldig, op wat kleinigheden na, welke ik later nog zal plaatsen in de juiste topics.

In het verleden heb ik voornamelijk diverse Opels (Astra F cabrio, Kadett E en Vectra B) en BMW's (320i cabrio, 325i cabrio, 540i sedan, 750i, 525i sedan) gereden. Ook wel diverse uitstapjes gemaakt, maar uiteindelijk kom ik toch altijd weer terug op een van deze 2 merken. Het is ook niet zo vreemd als ik naar het autoverleden van m'n vader kijk. Je kunt gerust zeggen dat het met de paplepel is ingegoten. Ook hij heeft 3 Omega's gehad (A 1.8, B1 2.0 en B1 2.5TD) en nog veel meer Opels.

Ik zal later als ik de tijd heb gehad om hem even goed te poetsen wat foto's schieten en plaatsen.
 
Bovenaan