Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeienavond.

ik bezit sinds enkele dagen een omega 2.2, en ik begrijp dat dit een bekende auto is op dit forum :)
hij bevalt prima, en als het straks winter word ( :( ) heb ik mooi vervoer (op de motor kom ik niet ver op sneeuw en ijs...)
eerst een poosje inlezen, wat ik wil weten ga ik vast wel vinden.
foto's komen nog. de foto's van de verkoper gebruik ik niet, die maak ik zelf. ik ben fotograaf

groeten uit friesland.
frank
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Frank.

Je begrijpt dat de verwachtingen voor de foto's nu hoog liggen. _O-
 
B-Buster zei:
Welkom Frank.

Je begrijpt dat de verwachtingen voor de foto's nu hoog liggen. _O-
wacht maar tot ik er achter kom dat foto's van elders gelinkt moeten worden... heb ik een broertje dood aan 7(8)7 ;)
 
hier en daar kan ik nog niet lezen (willen de sponsoren blijkbaar niet) of niet reageren (als het over mijn omega gaat :P )
ik blijf nog even inlezen...
 
Hoi Frank,

Welkom. Je hebt zeker een nette auto gekocht! Ik ben er altijd zuinig op geweest. Snel even wat foto's posten hoor. Je auto staat nog in mijn profielfoto haha.

Gr. Dennis
 
Dennis Hessels zei:
Hoi Frank,

Welkom. Je hebt zeker een nette auto gekocht! Ik ben er altijd zuinig op geweest. Snel even wat foto's posten hoor. Je auto staat nog in mijn profielfoto haha.

Gr. Dennis
dat je er zuinig op bent geweest is goed te zien !!
dank je, ik ben er blij mee.
ik heb al wat verhalen over de auto kunnen lezen, paar kleine dingen word aan gewerkt. komt goed :)
vauxhall-uiterlijk vind ik wel humor. ooit eens een citroen visa uitgedost met 4wd plaatjes, krijg je leuke reacties van O-)

het is kwakkelweer hier, momenteel sneeuwt het een beetje. niet echt foto-weer, maar ik kijk vanmiddag even of er wat van te maken is.

frank
 
paar kleine dingetjes aan de auto lossen we nog op, die dingen staan beschreven in oudere topcics waar ik zal laten weten hoe dat straks afgelopen is.
maar geen haast, voorlopig rijd de auto prima en moet ik even tijd maken om er naar te (laten) kijken.

knopje voor de CC heb ik al gevonden, ook dat deze niet kan werken, maar ik zet hem er gewoon bij...
 
vandaag maar weer eens nul kilometer gereden (kilometerteller doet het nog even niet :+ )
beetje saai weer maar wel een fraaie omgeving.
Eenrichtingstraat tegen het verkeer in geblokkeerd, maar je moet wat :P

6ject0.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan