Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

even voorstellen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

ik ben Hans en ik rijdt sinds een ruime week weer in een Omega.
Weer zeg ik, omdat ik eerder al een B1 uit 1998 heb gehad.
Dit was een 2.5-V6 automaat.
Nu ben ik in het bezit van een 2.2-16V uit 11-1999 met 145000 km gelopen.
Ook nu weer een automaat.
Tussendoor heb ik gereden in een Mercedes 190E-1.8, een Passat 18-20V en een Mercedes CLK 200.
Ook bij deze auto's altijd op een forum aangemeld, want hier kun je veel info vinden van gelijkgezinden, waar dit via andere kanalen soms maar moeilijk gaat.

gr. Hans
 

ommie b2

Heer van Stand
Welkom Hans, veel plezier met je omega en veel lees en kijk plezier op het forum

Toedels Yvonne
 
Dank jullie wel. Ik ben al de nodige topics aan het doorlezen geweest. En, net als op de andere fora, kom je de roep om foto's tegen.
Nu is hier al regelmatig uitgelegd, hoe het uploaden van foto's werkt, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ten eerste zie ik geen knop voor TinyPicture .
Ook de knop afbeelding stelt mij voor een probleem.
De uitleg, die ik gelezen heb, is op zich duidelijk, maar de afbeeldingen hierbij komen niet overeen met het huidige reactie vak.
Misschien ben ik nog niet gerechtigd foto's te plaatsen als nieuweling of een album aan te maken.
Wie kan mij hier meer duidelijkheid over verschaffen?
Ik maak geen gebruik van Flickr of andersoortige programma's.

gr. Hans
 

ommie b2

Heer van Stand
Foto's zijn idd wel erg leuk.... in het reactievak zie je 8 blokjes met pictogrammetjes. tekstbewerkers enz. In het 6-de blokje staat naast de emoticons afbeelding. Als je hierop klikt krijg je een pop up waar je de url van de foto kunt plaatsen. Ook via tinypic moet dat kunnen, ik weet dan alleen niet welk vakje je moet aanklikken daar moet je dan even gaan proberen. Onderr je getypte berict staat plaats reactie en meer opties. meer opties aanklikken en dan kun je een preview krijgen enzo controleren welke link je moet hebben.... t is effe puzzelen maar t moet wel lukken toch? Succes ermee....

toedels Yvonne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan