Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

even voorstellen

Hallo mede Omega Liefhebbers, ik ben Jan. Sinds 10 dagen in het bezit van een Omega B uit 1998... Mijn 40ste auto in bijna 50 jaar. Ik ben al sinds ik een klein jochie was (lang, heeeel lang geleden :-)) een autofreak. Ik heb van alles gereden: oude barrels, nieuwe lease auto's, van een Ford Ka tot een Audi A8, inclusief een Prius van de 2de generatie...
Ik rij alweer zo'n 10 jaar youngtimers: Jaguar, Audi, Mercedes, Saab, Volvo, Chrysler en nu dus Opel. In 1987 reed ik in een nieuwe Omega A als lease auto. Ik heb dit altijd een prettige auto gevonden. De laatste jaren Zweeds gereden: veel Volvo's (940, 960, S60, S70, V70, S80, C70), 1 Saab (een 9-5 combi uit het GM tijdperk) en nu dus een Omega.
Ik was op zoek naar een Astra voor erbij, maar wel een Sport met 'uitschuifzitting'. Duur, althans naar mijn standaard. En toen kwam ik Adam (de auto's in de schuur hebben namen). Een Omega B in Sport uitvoering met 165.000 km aantoonbaar op de teller.
Adam wordt gezelschap gehouden door Bjorn, een S70 T-5 toevallig ook uit 1998. Zodra ik snap hoe ik foto's kan posten, zal ik wat foto's van Adam op de site zetten!
 
Bovenaan